Jump to content

Arsenal i Norge


Guest Bergkamp10

Recommended Posts

Guest Bergkamp10

Hej mina norska Arsenal-bröder!

 

Jag funderar på att flytta till norge för att jobba och jag undrar hur det funkar med Arsenal i TV i Norge? Vilka kanaler går Premier League, Champions League och FA Cupen? Hur får man tag på dom? Kostar det mkt? Ska bo högt upp i Norge och jobba med fisk (dåligt jobb, men bra pengar för en fattig svensk som jag=)

 

Vore jätte bra om nån kunde förklara lite :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Hej mina norska Arsenal-bröder!

 

Jag funderar på att flytta till norge för att jobba och jag undrar hur det funkar med Arsenal i TV i Norge? Vilka kanaler går Premier League, Champions League och FA Cupen? Hur får man tag på dom? Kostar det mkt? Ska bo högt upp i Norge och jobba med fisk (dåligt jobb, men bra pengar för en fattig svensk som jag=)

 

Vore jätte bra om nån kunde förklara lite :wacko:

20103[/snapback]

 

Fa og CL går på tv3. PL går på Canalplus. SKal du ha begge kanalene så koster vel det kanskje 500 i måneden.....Ellers viser de kamper på mange utesteder.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bergkamp10

Runcie McAdams//

 

haha, jo jag vet. Men det är sånt man får leva med.

 

Visar Canal + ofta arsenal? Eller väljer de Chelsea och ManUSA oftare?.

 

Finns det canal +sport i norge också?

Link to comment
Share on other sites

Runcie McAdams//

 

haha, jo jag vet. Men det är sånt man får leva med.

 

Visar Canal + ofta arsenal? Eller väljer de Chelsea och ManUSA oftare?.

 

Finns det canal +sport i norge också?

20111[/snapback]

 

 

Du er som regel garantert arsenal kamper(premier league isåfall) Vi har Canal + sport også. Når det gjelder champions league, så blir gjerne liverpool og united prioritert(tv3) pga nordmenn på lagene demmes :lol: Men har jo litt og si hva slags kamper det er snakk om da.. Ellers er det en mulighet å skaffe viasat sport 1, 2 og 3 for full dekning, koster penger da :blink: Uansett, velkommen til Norge :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Hej mina norska Arsenal-bröder!

 

Jag funderar på att flytta till norge för att jobba och jag undrar hur det funkar med Arsenal i TV i Norge? Vilka kanaler går Premier League, Champions League och FA Cupen? Hur får man tag på dom? Kostar det mkt? Ska bo högt upp i Norge och jobba med fisk (dåligt jobb, men bra pengar för en fattig svensk som jag=)

 

Vore jätte bra om nån kunde förklara lite :lol:

20103[/snapback]

 

ja, de viser masse av Arsenal i Norge hvis du har riktige kanaler. er du heldig så viser de litt av Arsenal i fra CL hvis ikke Manshit blir å se på TV3 istedenfor Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

go to london you wanker nej ja skoja bara du vet hur det är med canal plus i sverige nu typ alla matcher nästan i premier league överhuvudtaget exakt så är det i norge också vart ska du flytta förresten?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Forrige sesong viste vel Canal+ 37 ligakamper med Arsenal. ;)

20112[/snapback]

Riktig.

Eneste kamp de ikke viste, var Arsenal-Portsmouth. Og hvorfor ;) ?

 

Ellers er det kjempehyggelig med svenske Arsenal-fans inne på forumet :P .

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Hej mina norska Arsenal-bröder!

 

Jag funderar på att flytta till norge för att jobba och jag undrar hur det funkar med Arsenal i TV i Norge? Vilka kanaler går Premier League, Champions League och FA Cupen? Hur får man tag på dom? Kostar det mkt? Ska bo högt upp i Norge och jobba med fisk (dåligt jobb, men bra pengar för en fattig svensk som jag=)

 

Vore jätte bra om nån kunde förklara lite :huh:

20103[/snapback]

Hvor oppe i nord skal du sløye fisk da?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...