Jump to content

Orkanen i New Orleans...


Eboue

Recommended Posts

Etter å ha sett mange av reportasjene som de forskjellige kanalene har lagd av orkanen i New Orleans...og alle de som ikke har hus...de som ligger i gatene, de som sulter...det er bare folk som er mørke i huden...jeg har nesten ikke sett en hvit perosn enda.. :huh:

Bush hjelper bare folk som er lyse i huden virker det som...er han rasist er spørsmålet??? :ermm:

Det er fælt å se på det som har skjedd...de sier også at Bush visste hva som kom til å skje ved en sånn orkan...og orkanen ble jo varslet før den kom også...jeg hadde ikke vært fornøyd med Bush nå, hadde jeg vært amerikaner!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett mange av reportasjene som de forskjellige kanalene har lagd av orkanen i New Orleans...og alle de som ikke har hus...de som ligger i gatene, de som sulter...det er bare folk som er mørke i huden...jeg har nesten ikke sett en hvit perosn enda.. :huh:

Bush hjelper bare folk som er lyse i huden virker det som...er han rasist er spørsmålet??? :ermm:

Det er fælt å se på det som har skjedd...de sier også at Bush visste hva som kom til å skje ved en sånn orkan...og orkanen ble jo varslet før den kom også...jeg hadde ikke vært fornøyd med Bush nå, hadde jeg vært amerikaner!!! :lol:

19685[/snapback]

Jeg er enig

 

 

Har egentlig aldri vært en fan av Bush

Link to comment
Share on other sites

Befolkningen i NO er stort sett svarte da, 70% faktisk.Og de mest ramma områdene er slum områder med bare svarte! Men jeg er heller ingen stor fan av Bush! Han hjelper de jo ikke. Mer innteresert i å krige mot "terror",eller drepe uskyldige som vanlige mennesker ville kalt det!

Link to comment
Share on other sites

Helmik`n: Jeg er ikke nødvendigvis uenig i det du skriver. Det jeg sier er at vi rent prinsipielt ikke bør diskutere politikk og religion på dette forumet. Det skaper fort "vondt blod".

19729[/snapback]

 

 

Virker som det er du som lager vondt blod her om du spør meg.

Kan du ikke Moderatorne gjøre jobben sin også kan du lese og skrive i andre innlegg?

Link to comment
Share on other sites

Jeg henviser KUN til det man har vært enige om tidligere, og som fungerte helt utmerket. Noe også supporterklubbens leder HELT KLART mente var det riktige. Her diskuterer man Arsenal, fotball generelt samt det meste, men ikke politikk og religion. Er det så vanskelig å forstå?

 

Politikk og religion kan man debatere på dertil tilhørende fora.

Link to comment
Share on other sites

Jeg henviser KUN til det man har vært enige om tidligere, og som fungerte helt utmerket. Noe også supporterklubbens leder HELT KLART mente var det riktige. Her diskuterer man Arsenal, fotball generelt samt det meste, men ikke politikk og religion. Er det så vanskelig å forstå?

 

Politikk og religion kan man debatere på dertil tilhørende fora.

19733[/snapback]

 

 

Hvem f.. tror du at du er a?

Link to comment
Share on other sites

Jeg henviser KUN til det man har vært enige om tidligere, og som fungerte helt utmerket. Noe også supporterklubbens leder HELT KLART mente var det riktige. Her diskuterer man Arsenal, fotball generelt samt det meste, men ikke politikk og religion. Er det så vanskelig å forstå?

 

Politikk og religion kan man debatere på dertil tilhørende fora.

19733[/snapback]

 

Kan ikkje bare dei som vil diskutere ditt, diskutere ditt og så diskuterer dei som vil diskutere datt, datt...?!! ;)

 

Eg har då sett mer enn ein tråd som du diskuterer andre ting enn bare det som handler om Arsenal Chaz...! :P

 

 

Men uansett; trenger vi som bruker dette forumet å bli "uvenner" på grunn av ein liten bagatell som denne då??? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg henviser KUN til det man har vært enige om tidligere, og som fungerte helt utmerket. Noe også supporterklubbens leder HELT KLART mente var det riktige. Her diskuterer man Arsenal, fotball generelt samt det meste, men ikke politikk og religion. Er det så vanskelig å forstå?

 

Politikk og religion kan man debatere på dertil tilhørende fora.

19733[/snapback]

 

Kan ikkje bare dei som vil diskutere ditt, diskutere ditt og så diskuterer dei som vil diskutere datt, datt...?!! ;)

 

Eg har då sett mer enn ein tråd som du diskuterer andre ting enn bare det som handler om Arsenal Chaz...! :P

 

 

Men uansett; trenger vi som bruker dette forumet å bli "uvenner" på grunn av ein liten bagatell som denne då??? :huh:

19738[/snapback]

 

 

Bagatell og bagatell fru blom!

Begynner å bli mektig lei av at en(uten å nevne navn) skal gnåle om hva som er lov å ikke lov.Det er ikke hans jobb. Og i tilleg så må denne personen smøre med moderatorne i annehvert innlegg. Leste akkurat et topic som han hadde startet der han berømte moderatorne og mente at debatantene innad i forume skrev korte og kortere.Så jeg tok meg oppgaven å sjekke hans innlegg.jaja vis han legger sammen alle innlegga sine så ble det vel ca 10 linjer til sammen.

 

Om noen av oss vil diskutere politikk så må vi vel få gjøre det.

Er det ikke lov så er det helt greit,men da foretrekker jeg å få beskjed av en moderator og ikke en som tror han er det!

Link to comment
Share on other sites

Religion og politikk bør brukes med forsiktighet på diverse forum. Temaene som reises kan helt sikkert være av interesse for de aller fleste, men det er fort gjort å tråkke galt.

 

Mener at retningslinjer angående religion og politikk var skrevet ned på det gamle forumet. Tror også dette forumet ville tjent med klare retningslinjer.

Link to comment
Share on other sites

Religion og politikk bør brukes med forsiktighet på diverse forum. Temaene som reises kan helt sikkert være av interesse for de aller fleste, men det er fort gjort å tråkke galt.

 

Mener at retningslinjer angående religion og politikk var skrevet ned på det gamle forumet. Tror også dette forumet ville tjent med klare retningslinjer.

19741[/snapback]

 

Ja rettningslinjer hade vært fint!

Men du kan ikke si at dette var støtende?

Link to comment
Share on other sites

Ja rettningslinjer hade vært fint!

Men du kan ikke si at dette var støtende?

19742[/snapback]

 

Overhodet ikke støtende! Charlie George tåler det meste ;) Mine meninger om religion og politikk forblir en "godt bevart" hemmelighet.

 

Jeg bare uttalte meg på en generelt grunnlag.

Link to comment
Share on other sites

Dette kan for noen være støtende:

 

Men jeg er heller ingen stor fan av Bush! Han hjelper de jo ikke. Mer innteresert i å krige mot "terror",eller drepe uskyldige som vanlige mennesker ville kalt det!

 

Eller dette:

 

til helvete med Bush. Han er så krigskåt at jeg blir kvalm

 

Dette har faktisk talt ingenting på dette forumet å gjøre. Ta det under internasjonal politikk på VGD.

 

På det gamle forumet var det enighet om IKKE å debatere religion og politikk.

Link to comment
Share on other sites

Dette kan for noen være støtende:

 

Men jeg er heller ingen stor fan av Bush! Han hjelper de jo ikke. Mer innteresert i å krige mot "terror",eller drepe uskyldige som vanlige mennesker ville kalt det!

 

Eller dette:

 

til helvete med Bush. Han er så krigskåt at jeg blir kvalm

 

Dette har faktisk talt ingenting på dette forumet å gjøre. Ta det under internasjonal politikk på VGD.

 

På det gamle forumet var det enighet om IKKE å debatere religion og politikk.

19745[/snapback]

 

 

jaja noen synes jo også Shabana Rehman sin rompe er støtende så hvorfor ikke dette!

Link to comment
Share on other sites

At politikk skaper unødvendig mye temperatur her inne på forumet er vel et par av disse trådene gode nok eksempler på.

 

Dette er primært et fotballforum for Arsenal-fans, og off topic er i hovedsak ment som et mer trivielt og uhøytidelig underforum hvor mangt og mye kan diskuteres. Dog er det ikke ment som en politisk arena.

 

Stengt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...