Jump to content

VALG


Kristoffo

Recommended Posts

Nå vet jeg ikke hvor mange som er stemmekyndige av de som er på dette forumet?

Men dere som er det,hva skal dere stemme i høst eller hva skal dere IKKE stemme?

Inntresangt å få vite litt om politisk status til de som er her!

Jeg må selv si at FRP får nok min stemme i år, pga innvandringspolitikk og bensinprisen som nå herjer landet!

 

Så hva skal dere stemme?

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg ikke hvor mange som er stemmekyndige av de som er på dette forumet?

Men dere som er det,hva skal dere stemme i høst eller hva skal dere IKKE stemme?

Inntresangt å få vite litt om politisk status til de som er her!

Jeg må selv si at FRP får nok min stemme i år, pga innvandringspolitikk og bensinprisen som nå herjer landet!

 

Så hva skal dere stemme?

19670[/snapback]

 

Arbeiderpartiet er et naturlig valg for meg. Et ordentlig parti som tenker på de litt laverestilte i samfunnet. Det er nok problemet til mange i Norge som har mye penger og lever godt. De tenker ikke på at det er mange i Norge som har problemer, men det finnes mange i Norge sliter. AP har også meget god u-lands politikk. Synes det er viktig å tenke på de som ikke er like heldige som oss. Det hersker vel heller liten tvil om at Stoltenberg er den beste politikeren i Norge.

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg ikke hvor mange som er stemmekyndige av de som er på dette forumet?

 

Ved å lese noe av det som er skrevet på dette forumet, vil jeg tippe (håpe) at det er ytterst få.

 

 

Jeg må selv si at FRP får nok min stemme i år, pga innvandringspolitikk og bensinprisen som nå herjer landet!

 

19670[/snapback]

 

Det er akkurat dette som er problemet. Jeg tror at rundt 80% lar små idiotiske ting som billigere bensin\ billigere vodka avgjøre hva en stemmer. Andre grunner er hav foreldre velger osv.

 

Grunnen til økningen på prisnivået i Norge har sammenheng med det som skjer i New Orleans. Jeg tviler sterkt på at FrP kan ha noen innvirkning på hva som skjer der.

 

Jeg får si som gutta i Propagandhi:"Dersom du er dum nok til å stemme, er du dum nok til å tro på det de sier"

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg ikke hvor mange som er stemmekyndige av de som er på dette forumet?

Men dere som er det,hva skal dere stemme i høst eller hva skal dere IKKE stemme?

Inntresangt å få vite litt om politisk status til de som er her!

Jeg må selv si at FRP får nok min stemme i år, pga innvandringspolitikk og bensinprisen som nå herjer landet!

 

Så hva skal dere stemme?

19670[/snapback]

er desverre bare 14 år og må vente til neste valg

Link to comment
Share on other sites

Stemmer på det partiet som går for lavere skatt, nei til eiendomsskatt, billigere barnehageplass, billigere mat, billigere bensin, billigere ditt og datt… Mye vil ha mer… :lol:

 

Helt oppriktig så har jeg et avslappet forhold til valget. Er stort sett fornøyd tingenes tilstand slik det er nå, men kommer til å vektlegge småbarnspolitikk, skole og eldre.

 

Godt valg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...