Jump to content

Websidene


gooner6

Recommended Posts

Kunne det latt seg gjøre å legge ut bilder av alle varene i nettbutikken? Kunne hjulpet på omsetningen..;) Og hva med litt statistikk rundt spillerene i inneværende sesong? Vet at dette er å finne på "ørten" andre nettsteder, men som den ypperste supporterklubben i Norge mener jeg det er på sin plass med oppdatert statistikk her. Hvorfor ikke samle mest mulig under samme paraply og på den måten beholde besøkende lenger?

 

Ellers synes jeg sidene og forumet er en gave til en hver Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Kunne det latt seg gjøre å legge ut bilder av alle varene i nettbutikken? Kunne hjulpet på omsetningen..;) Og hva med litt statistikk rundt spillerene i inneværende sesong? Vet at dette er å finne på "ørten" andre nettsteder, men som den ypperste supporterklubben i Norge mener jeg det er på sin plass med oppdatert statistikk her. Hvorfor ikke samle mest mulig under samme paraply og på den måten beholde besøkende lenger?

 

Ellers synes jeg sidene og forumet er en gave til en hver Gooner!

19455[/snapback]

Ja det hadde vært VELDIG fint :P B)

Link to comment
Share on other sites

Moren min leste bakpå TGP der det står det dere selger ting...og hun sa at det var noe bra der virket det som, men når vi ikke kan se hvordan de ser ut så er det jo ikke så greit å kjøpe noe.... :D

Så dette var også en trygling om at dere må legge ut bilder på tingene som selges her inne...! :)

 

------------------------------------

 

Forresten, kan det være lov å spørre om noe?

Vet noen når den offisielle Arsenal-butikken på Highbury er åpen?

Ikke på internett asså, men den i London...

 

På forhånd Takk! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Den eneste grunnen til at det ikke eksisterer pr i dag er at vi ikke har folk til å gjøre den jobben.

19457[/snapback]

 

Vel, trenger dere flere folk melder jeg meg frivillig til litt dugnadsarbeid med nettsidene. Har tidligere bidratt i The Gunners Post. Husker jeg ikke feil hadde jeg ansvaret for reserve- og juniorlaget, samt diverse artikler. Måtte vel melde pass når jeg dro inn i forsvaret en periode i 1996 dersom jeg ikke husker feil.

 

- Er helt enig at det burde legges ut bilder av produktene som selges på siden

- Hva med en presentasjon av personene bak The Gunners Post og www.gunners.no ?

- Tilfeldige "intervjuer/presentasjon" av medlemmer ?

- Forbedre designen på nettsiden (bruk av mere "arsenal" farger etc)

- Mere innhold på siden i form av informasjon/artikkler

Link to comment
Share on other sites

Den eneste grunnen til at det ikke eksisterer pr i dag er at vi ikke har folk til å gjøre den jobben.

19457[/snapback]

 

- Er helt enig at det burde legges ut bilder av produktene som selges på siden

- Hva med en presentasjon av personene bak The Gunners Post og www.gunners.no ?

- Tilfeldige "intervjuer/presentasjon" av medlemmer ?

- Forbedre designen på nettsiden (bruk av mere "arsenal" farger etc)

- Mere innhold på siden i form av informasjon/artikkler

19788[/snapback]

 

De punktene der er jeg helt enige i...hadde dere klart å utføre dem så hadde det vært topp! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...