Jump to content

hybel til leie i trondheim?


sandis

Recommended Posts

Rolig gutt, 23, ikkje røyk.. Skal studere på NTNU Gløshaugen. Mulighet for parkering er å foretrekke..

 

Kanskje litt feil å poste her, men alt har vært kaos i det siste :blink: , og håper noen goonervenner muligens kan hjelpe..

 

Skriv her, eller ring/sms: 91117735

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Rolig gutt, 23, ikkje røyk.. Skal studere på NTNU Gløshaugen. Mulighet for parkering er å foretrekke..

 

Kanskje litt feil å poste her, men alt har vært kaos i det siste ;) , og håper noen goonervenner muligens kan hjelpe..

 

Skriv her, eller ring/sms: 91117735

17801[/snapback]

 

 

 

Det beste tipset jeg kan gi deg er å se i www.finn.no der er de samme annonsene som i adrese avisa,

Har du registrert deg i student skipnaden? Der er det også mulighet. Men det burde du ha søkt på i april allerede ;-)

 

Ett alternativ jeg brukte da jeg flyttet hit var å sette annonse i adresse avisa, så da fikk man ett par tlf, og kunne velge ut fra det.

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Rolig gutt, 23, ikkje røyk.. Skal studere på NTNU Gløshaugen. Mulighet for parkering er å foretrekke..

 

Kanskje litt feil å poste her, men alt har vært kaos i det siste :withstupid: , og håper noen goonervenner muligens kan hjelpe..

 

Skriv her, eller ring/sms: 91117735

17801[/snapback]

 

Søkt gjennom SiT? Tar ikke mange ukene før du får deg en brakke da... Forøvrig funker det tak over hodet-greiene også! Sosialt og gøy, men det er ikke så lett hvis du har som mål å være seriøs! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...