Larsenal76 Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Hei. Er det noen som spiller PCM, og har noen gode tips og taktikker å del. legg dem her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorchristian Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Jeg har prøvd cycling manager 4 festlig spill. men pro cycling manager har jeg ikke prøvd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted August 4, 2005 Author Report Share Posted August 4, 2005 kjøpte det idag, men er ikke særlig suksessfull. vanskelig spør du meg :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Vurderer å kjøpe det. Er det verdt pengane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted August 4, 2005 Author Report Share Posted August 4, 2005 når jeg får det til blir det sikkert bra, men det er interesant, særlig hvis du liker manager spill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Vurderer å kjøpe det. Er det verdt pengane? 16616[/snapback] Svaret er ja, har spelt det hos ein kompis. Men det er heilt avhengig av at du lastar ned dei offisielle patchane som utviklarane har komt ut med. Spelet er i praksis ubrukeleg utan desse. Så fort eg får studielånet inn på konto bærer det til næraste sjappe. på ppdb.nl kan du dessuten laste ned realname-database slik at alle syklistane får virkelige navn og bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 PCM er verdt pengene, jeg har det selv.. Men det er frustrenrende uten patcher ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kimter Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Hvor laster jeg ned de offisieller oppdateringene fra utviklerne. Prøve å gå inn på www.cycling-manager.com men der fant jeg ingenting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Hvor laster jeg ned de offisieller oppdateringene fra utviklerne. Prøve å gå inn på www.cycling-manager.com men der fant jeg ingenting. 16640[/snapback] Her er patch 1.2r. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 www.pcmnorge.com er en norsk fanside for Pro cykling manager. har har de forum, oppdateringer osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 Det spillet er absolutt verdt pengene. Et morsomt spill som er meget vanskelig. Prøver å få det til men det er absolutt ikke lett. Men det skal ikke være lett heller. Så du har en utfordring, det er helt sikkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 6, 2005 Report Share Posted August 6, 2005 Er dette et sykkel spill eller? Holder meg til Total Club Manager jeg ass! Har 2005 versjonen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted August 6, 2005 Report Share Posted August 6, 2005 har spilt alle fotball spillene som er jeg... syns det er spesielt artig å trene laga, og Fifa Street er dritkult, det må dere bare kjøpe! Har ikke så greie på sykkel og sånn, men kunnne jo ha prøvd det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted August 6, 2005 Report Share Posted August 6, 2005 Er dette et sykkel spill eller? Holder meg til Total Club Manager jeg ass! Har 2005 versjonen 16734[/snapback] Anbefaler deg å prøve en del andre fotball manager spill også! PS: Er det bare jeg som har merket at det er en del feil på CM spillene?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted August 7, 2005 Report Share Posted August 7, 2005 Åååå.. Gleder meg til å spille PCM nå. Skal prøve det hos en kompis nå snart. Kjøper det trolig også. Noen som vet hvor man kan få det relativt billig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Drit bra spill. Men hvordan tar mann å får til de perfekte spurtene????? Klarer ikke spurtene så jeg må heller ta en trippelseier etter å ha gått 200 km i brudd med bare mine 3 egne ryttere. hehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.