Jump to content

John Arne Riises sjekketriks


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

Riise er og blir en vits. Dette er vel kanskje det mest patetiske vi har hørt om ham hittil. ikke bare er SMS-sjekking ganske teit i utgangspunktet, han har ikke vett til å skrive en ny mld for vær gang.

 

Snart sesong start nå, da må han kanskje konsentrere seg om andre ting.

Link to comment
Share on other sites

Første gang jeg leste dette i dag tidlig, tenkte jeg at man ikke nødvendigvis skulle ta det for god fisk. Omtrent et halvt sekund senere tenkte jeg at joda, Riiiise er nettopp mannen til å gjøre noe slikt! Neste tanke var at han sikkert hadde sent samme melding til moren, men når moren nå kommer på banen med sine uttalelser, er det bare helt topp!

Livet er herlig, dere!

Link to comment
Share on other sites

- Dette blir for dumt. Det lukter forsmådde kvinner lang vei, sier hun til VG Nett

 

Det er vel Riise som er blitt forsmådd... :D

Bortsett frå dei som har bite på då. Kjekke, intelligente Sandra Lyng "vi er berre gode venna" Haugen f.eks...

Link to comment
Share on other sites

Hvis dere vil le, kjøp Dagbladet på fredag.

Nekter å snakke om sjekketabben

 

FAKTA

Mer om Riises sjekkemetoder

Dagbladet FREDAG har fått bekreftet hvilke 15 kjendisjenter John Arne Riise har sms-kurtisert, og har snakket med flere av dem. Les hvem som flere ganger fikk lese Riise beskrive seg selv om ikke så kjekk, men veldig sjarmerende. En annen fikk vite at han var en sexmaskin hun burde teste. Vi har også funnet ut hvor fotballstjerna har fått alle telefonnummerene fra.

 

• Les alt på fredag!

Link to comment
Share on other sites

Hvis dere vil le, kjøp Dagbladet på fredag.

Nekter å snakke om sjekketabben

 

FAKTA

Mer om Riises sjekkemetoder

Dagbladet FREDAG har fått bekreftet hvilke 15 kjendisjenter John Arne Riise har sms-kurtisert, og har snakket med flere av dem. Les hvem som flere ganger fikk lese Riise beskrive seg selv om ikke så kjekk, men veldig sjarmerende. En annen fikk vite at han var en sexmaskin hun burde teste. Vi har også funnet ut hvor fotballstjerna har fått alle telefonnummerene fra.

 

• Les alt på fredag!

16491[/snapback]

KAn seriøst ikke vente :)

Link to comment
Share on other sites

Første gang jeg leste dette i dag tidlig, tenkte jeg at man ikke nødvendigvis skulle ta det for god fisk. Omtrent et halvt sekund senere tenkte jeg at joda, Riiiise er nettopp mannen til å gjøre noe slikt! Neste tanke var at han sikkert hadde sent samme melding til moren, men når moren nå kommer på banen med sine uttalelser, er det bare helt topp!

Livet er herlig, dere!

16479[/snapback]

 

Samme reaksjon hos meg!

 

Det heller topper seg når agentmamma'n kommer på banen. For så vidt ingen bombe det heller.

 

Gi oss mer!! :)

Link to comment
Share on other sites

Er det forresten noen som vet hvem faren til John Arne Riise er? Mora han stikker jo puppa sine fram så fort hun får sjansen, men faren tror jeg aldri jeg har sett. Kanskje vet ikke Riise dette selv heller...

16724[/snapback]

Ivar Morten Normark

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...