Ansvarlig redaktør Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285731 En smule desperat denne rødtoppen kan man si......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 For en slask!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Riise er og blir en vits. Dette er vel kanskje det mest patetiske vi har hørt om ham hittil. ikke bare er SMS-sjekking ganske teit i utgangspunktet, han har ikke vett til å skrive en ny mld for vær gang. Snart sesong start nå, da må han kanskje konsentrere seg om andre ting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 holdte på å le meg ihjel når jeg så det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Jeg ler så jeg pisser i buksa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Mor Riise forsvarer guttebassen sin... - Jeg synes tekstmeldingen er sjarmerende. Jeg hadde følt meg sjarmert selv. Tekstmeldingen var hyggelig. Det tror jeg alle kvinner kan stille seg bak, mener Berit Riise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Mor Riise forsvarer guttebassen sin... - Jeg synes tekstmeldingen er sjarmerende. Jeg hadde følt meg sjarmert selv. Tekstmeldingen var hyggelig. Det tror jeg alle kvinner kan stille seg bak, mener Berit Riise. 16468[/snapback] Mor hans er vel den eneste dama han har sjanse på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Mor Riise forsvarer guttebassen sin... - Jeg synes tekstmeldingen er sjarmerende. Jeg hadde følt meg sjarmert selv. Tekstmeldingen var hyggelig. Det tror jeg alle kvinner kan stille seg bak, mener Berit Riise. 16468[/snapback] Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Hu der è f*** ikkje goe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Første gang jeg leste dette i dag tidlig, tenkte jeg at man ikke nødvendigvis skulle ta det for god fisk. Omtrent et halvt sekund senere tenkte jeg at joda, Riiiise er nettopp mannen til å gjøre noe slikt! Neste tanke var at han sikkert hadde sent samme melding til moren, men når moren nå kommer på banen med sine uttalelser, er det bare helt topp! Livet er herlig, dere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 - Dette blir for dumt. Det lukter forsmådde kvinner lang vei, sier hun til VG Nett Det er vel Riise som er blitt forsmådd... Bortsett frå dei som har bite på då. Kjekke, intelligente Sandra Lyng "vi er berre gode venna" Haugen f.eks... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Hvis dere vil le, kjøp Dagbladet på fredag. Nekter å snakke om sjekketabben FAKTA Mer om Riises sjekkemetoder Dagbladet FREDAG har fått bekreftet hvilke 15 kjendisjenter John Arne Riise har sms-kurtisert, og har snakket med flere av dem. Les hvem som flere ganger fikk lese Riise beskrive seg selv om ikke så kjekk, men veldig sjarmerende. En annen fikk vite at han var en sexmaskin hun burde teste. Vi har også funnet ut hvor fotballstjerna har fått alle telefonnummerene fra. • Les alt på fredag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 hm..har en liten følelse om at dette er litt for godt til å være sant:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Hvis dere vil le, kjøp Dagbladet på fredag.Nekter å snakke om sjekketabben FAKTA Mer om Riises sjekkemetoder Dagbladet FREDAG har fått bekreftet hvilke 15 kjendisjenter John Arne Riise har sms-kurtisert, og har snakket med flere av dem. Les hvem som flere ganger fikk lese Riise beskrive seg selv om ikke så kjekk, men veldig sjarmerende. En annen fikk vite at han var en sexmaskin hun burde teste. Vi har også funnet ut hvor fotballstjerna har fått alle telefonnummerene fra. • Les alt på fredag! 16491[/snapback] KAn seriøst ikke vente Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Første gang jeg leste dette i dag tidlig, tenkte jeg at man ikke nødvendigvis skulle ta det for god fisk. Omtrent et halvt sekund senere tenkte jeg at joda, Riiiise er nettopp mannen til å gjøre noe slikt! Neste tanke var at han sikkert hadde sent samme melding til moren, men når moren nå kommer på banen med sine uttalelser, er det bare helt topp! Livet er herlig, dere! 16479[/snapback] Samme reaksjon hos meg! Det heller topper seg når agentmamma'n kommer på banen. For så vidt ingen bombe det heller. Gi oss mer!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted August 6, 2005 Report Share Posted August 6, 2005 Er det forresten noen som vet hvem faren til John Arne Riise er? Mora han stikker jo puppa sine fram så fort hun får sjansen, men faren tror jeg aldri jeg har sett. Kanskje vet ikke Riise dette selv heller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted August 6, 2005 Report Share Posted August 6, 2005 Er det forresten noen som vet hvem faren til John Arne Riise er? Mora han stikker jo puppa sine fram så fort hun får sjansen, men faren tror jeg aldri jeg har sett. Kanskje vet ikke Riise dette selv heller... 16724[/snapback] Ivar Morten Normark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 John Arne virker en smule forbanna. Og jeg som trodde at denne gutten elsket all PR? Fortsettelse følger garantert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.