Guest TITI Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Jeg leste i dag at Arsenal var interessert i den norske vingbacken Jonas Knudtsen han spiller i dag på Tuil sitt Junior lag. Håper vi henter han på grunn av sin ro og balanse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Jeg håper du kan gi oss en link til dette. Hvis ikke spørs det nok om det ikke ligger an til en advarsel her. Jeg gidder ærlig talt ikke bruke tiden min på å moderere idiotinnlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TITI Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Jeg husker ikke hvor jeg leste det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Skal faen meg vedde på at det er deg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TITI Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Det er ikke meg dette er ingen kødd!. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Slike innlegg er unødvendig......kommer helle med fancye ryker rundt The Gunner's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Fy faen går det ikke ann å stenge denne tråden? den er jo rett og slett tåpelig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Fy faen går det ikke ann å stenge denne tråden? den er jo rett og slett tåpelig.. 15803[/snapback] Fælt språkbruk på deg.. Du skjønte vel at mee and bertie sitt innlegg var en spøk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 hehe, F**n er jo bare ett vanlig ord her hvor jeg bor omrent Skjønte jo at Mee&berties innlegg var en spøk,den varganske morsom også, men det er det andre jeg mener.. fornuftigere tråder har jo blitt stengt fortere så... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TITI Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Dette er sant han og familien bruker å være å spise bløtkake han spiller fotball med lillebrorn sin som er veldig go. han har sykt go balanse,ro hurtighet,grunnfysikk og ikke minst avgjørelser. Kretsen har han i kikkerten han skal til landslaget også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 prøvde å google jonas knudtsen+arsenal, og der var det ingen treff som tydet på at det "ryktet" du snakker om skulle være en realitet. dette må nok være noe du har drømt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 HAHA! Nei, dette var for dårlig til at det skulle være noe tråd om det i det hele tatt! Fy søren...fatter ikke hvor du har fått dette fra TITI..?? Hvor i all verden har du fått dette fra da??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TITI Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Dette er sant han er ei Stjerna han er dritgo!. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Har sendt en mail til Chelsea med tipset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Har sendt en mail til Chelsea med tipset. 15837[/snapback] HAHA! ja, får bare håpe at Maurinho biter på da..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Hvor gammel er du TITI? Har du en link til dette tullet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hleb13 Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 DRIIIIIIIIIIIIIT spiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 DRIIIIIIIIIIIIIT spiller 19691[/snapback] Jeg går ut fra at du kjenner til hvilke kvaliteter han måtte ha eller måtte mangle!? Etter å ha lest en rekke tråder der norske spillere Carew, Hæstad, Grindheim, Hangeland (er det noen som i farta er glemt?), så fremkaller denne tråden hvertfall et smil rundt munnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Jeg håper du kan gi oss en link til dette. Hvis ikke spørs det nok om det ikke ligger an til en advarsel her. Jeg gidder ærlig talt ikke bruke tiden min på å moderere idiotinnlegg. 15711[/snapback] Pass språkbruken litt moderator! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted September 4, 2005 Report Share Posted September 4, 2005 Jeg håper du kan gi oss en link til dette. Hvis ikke spørs det nok om det ikke ligger an til en advarsel her. Jeg gidder ærlig talt ikke bruke tiden min på å moderere idiotinnlegg. 15711[/snapback] Pass språkbruken litt moderator! 19740[/snapback] Og dette tok deg nesten seks uker å svare på? Du får ha meg unnskyldt, men i enkelte tilfeller fortjener faktisk en spade å bli kalt en spade. Jeg tror det er på tide å sette punktum for denne tråden nå. Stengt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.