Jump to content

Fred?


Guest henryistheking

Recommended Posts

Guest Arsenal Fan

Han ser god ut.... han skorte 30 mål i sesongen.. han kan passe perfekt med henry på topp.. men jeg vil at vi skal kjøpe Baptista og Dacourt... får vi dem så har vi vunnet PL :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Og uansett! Hva skal vi med flere spisser?

15109[/snapback]

Enn så lenge vi ikkje har signa Beistet enda, så meiner eg vi TRENG fleire spissar. Vi er ikkje så godt forspent. Om Fred er den rette veit eg lite eller ingenting om.

Link to comment
Share on other sites

Uansett om Baptista kommer eller ikke så trenger vi nok ingen spiss til, nei!

Vi har Henry, Reyes, Lupoli, Quincy, Bergkamp, Van Persie og andre talenter som kommer etter også, så uansett så trenger vi ham ikke...! Men det betyr ikke at vi ikke trenger "The Beast" da...Hehe! Fred hadde nok kanskje bare blitt en "flopp" i PL så allikevel. Er ikke sikker da men.

Nei takk til Fred!

Ja takk til Baptista!

Link to comment
Share on other sites

Uansett om Baptista kommer eller ikke så trenger vi nok ingen spiss til, nei!

Vi har Henry, Reyes, Lupoli, Quincy, Bergkamp, Van Persie og andre talenter som kommer etter også, så uansett så trenger vi ham ikke...! Men det betyr ikke at vi ikke trenger "The Beast" da...Hehe! Fred hadde nok kanskje bare blitt en "flopp" i PL så allikevel. Er ikke sikker da men.

Nei takk til Fred!

Ja takk til Baptista!

15125[/snapback]

Henry: Verdsklasse

Reyes: Best på vingen, ikkje suksess sammen med Henry på topp.

Lupoli: kva har han vist?

Quincy: samme som Lupoli

Bergkamp: over toppen

van Persie: Lovande, men kan jo bli sendt i fengsel

 

 

Eg meiner vi treng en spiss til. van Persie/Henry er etter mi meining det beste spissparet akkurat no. Bergkamp er rett bak, og Reyes bør kun brukast som nødløsning på topp. Uansett er det kun dei 4 vi har, og det er kun ein av dei som kan kallast meget god (som spiss) for tida.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...