Guest Livet for Arsenal Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 Hvem er den største slasken i Fotball verdenen gjennom tidene?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 I tillegg så har vel tråden fint lite under Arsenal å gjøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Livet for Arsenal Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 Ja? Kor ska dn vere da?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 I beste fall her: Annet fotball Her kan du diskutere norsk, italiens, spansk fotball osv. Trenger ingen nærmere forklaring skulle en tro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 Jeg synes ikke den passer her i det hele tatt, men skal den nå engang være her så er Sir John`s anbefaling det mest korrekte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 Tråden er flyttet. Men jeg er enig i at den i utgangspunktet er nokså.. ja, Chaz sa det vel egentlig i forrige innlegg. Den får i allefall stå inntil videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 david beckham! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 21, 2005 Report Share Posted July 21, 2005 Totti, Rooney, Keane ligger høyt på mi liste! For noen "spillere"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 Cantona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 Totti og Frei (spyttklysene) og Cantona er de største "slaskene" i fotballens historie, etter min mening. Dickov kan vel ikke kalles en slask, og jeg vet godt at han spilte for Arsenal i perioden 93-96 og scoret 3 (!) mål på 21 seriekamper, men likevel synes jeg han har et voldsomt temperament. Mannen klikker jo hver gang han går i offside eller får et frispark mot seg. Har full forståelse dersom noen blir sur på meg og er uenig med meg i dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 Er litt enig i Dickov ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Fotballens største slask: Rundbolle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Mourinho og Sir sur må vel også omtales skikkelige klyser. Ferdinand scorer også høyt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted August 7, 2005 Report Share Posted August 7, 2005 jose mourinho er den største trener-slasken! rooney, totti er spillere som er slasker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 7, 2005 Report Share Posted August 7, 2005 Maurinho er bare en ekkel klyse!! Så innormt selvgod også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 Riise! Iallefall utenfor banen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 ja, riise med sjekketrikset sitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 av managere jose mourinho Blandt spillere vil jeg si Runar Normann.... Fyrn har jo ikke hatt bakkekontakt siden han var 7 år gammel.... John arne riise kommer også høyt på lista, der kan man finne spillere som Totti, Roy Keane, Magne Hoset og Morten Gamst Pedersen. men aller øverst Ruanr Norman altså, for en fyr!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 av managere jose mourinho Blandt spillere vil jeg si Runar Normann.... Fyrn har jo ikke hatt bakkekontakt siden han var 7 år gammel.... John arne riise kommer også høyt på lista, der kan man finne spillere som Totti, Roy Keane, Magne Hoset og Morten Gamst Pedersen. men aller øverst Ruanr Norman altså, for en fyr!!! 16959[/snapback] Er veldig enig med deg i Hoseth. Han er Norges styggeste og verste spiller. Hoseth må ha en boks Brylcreem til hver kamp. Æsj, for en stygg spiller ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Peter Kenyon er utvilsomt den største direktør-slasken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Totti er et særdeles godt forslag. Ikke glem mihailjovic eller hvordan det staves.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted August 22, 2005 Report Share Posted August 22, 2005 John Mikaelsen, Sergei Svitsju, Djebo Lakararis, Kolo Pikkuradis, Sir Ali Fergesønn, Håse Morinjo, David Bekkmann, Frans Totto, God Tid, Selstrus Rejbotarfirlakjoniparali er ikke slasker..jeg fant på navnene akkurat nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 22, 2005 Report Share Posted August 22, 2005 John Mikaelsen, Sergei Svitsju, Djebo Lakararis, Kolo Pikkuradis, Sir Ali Fergesønn, Håse Morinjo, David Bekkmann, Frans Totto, God Tid, Selstrus Rejbotarfirlakjoniparali er ikke slasker..jeg fant på navnene akkurat nå 18506[/snapback] Men er de IKKE slasker...eller ER de slasker...for dette er jo en tråd om slasker, det er derfor jeg holder meg her inne vetdu.. Neida......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted August 23, 2005 Report Share Posted August 23, 2005 Min stemme går til Jan Mølby. En slask som ikke beveget seg utenfor midtsirkelen. Men du verden som han presterte derfra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted August 24, 2005 Report Share Posted August 24, 2005 Min stemme går til Jan Mølby. En slask som ikke beveget seg utenfor midtsirkelen. Men du verden som han presterte derfra. 18629[/snapback] Er Jan en slask? Han er jo Arsenalfan!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.