Jump to content

Slask!


Guest Livet for Arsenal

Recommended Posts

Guest Van Persie

Totti og Frei (spyttklysene) og Cantona er de største "slaskene" i fotballens historie, etter min mening.

Dickov kan vel ikke kalles en slask, og jeg vet godt at han spilte for Arsenal i perioden 93-96 og scoret 3 (!) mål på 21 seriekamper, men likevel synes jeg han har et voldsomt temperament. Mannen klikker jo hver gang han går i offside eller får et frispark mot seg.

 

Har full forståelse dersom noen blir sur på meg og er uenig med meg i dette.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

av managere jose mourinho

 

Blandt spillere vil jeg si Runar Normann.... Fyrn har jo ikke hatt bakkekontakt siden han var 7 år gammel.... John arne riise kommer også høyt på lista, der kan man finne spillere som Totti, Roy Keane, Magne Hoset og Morten Gamst Pedersen. men aller øverst Ruanr Norman altså, for en fyr!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
av managere jose mourinho

 

Blandt spillere vil jeg si Runar Normann.... Fyrn har jo ikke hatt bakkekontakt siden han var 7 år gammel.... John arne riise kommer også høyt på lista, der kan man finne spillere som Totti, Roy Keane, Magne Hoset og Morten Gamst Pedersen. men aller øverst Ruanr Norman altså, for en fyr!!!

16959[/snapback]

Er veldig enig med deg i Hoseth. Han er Norges styggeste og verste spiller.

Hoseth må ha en boks Brylcreem til hver kamp. Æsj, for en stygg spiller :blink: !

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

John Mikaelsen, Sergei Svitsju, Djebo Lakararis, Kolo Pikkuradis, Sir Ali Fergesønn,

Håse Morinjo, David Bekkmann, Frans Totto, God Tid, Selstrus Rejbotarfirlakjoniparali er ikke slasker..jeg fant på navnene akkurat nå

Link to comment
Share on other sites

John Mikaelsen, Sergei Svitsju, Djebo Lakararis, Kolo Pikkuradis, Sir Ali Fergesønn,

Håse Morinjo, David Bekkmann, Frans Totto, God Tid, Selstrus Rejbotarfirlakjoniparali er ikke slasker..jeg fant på navnene akkurat nå

18506[/snapback]

 

Men er de IKKE slasker...eller ER de slasker...for dette er jo en tråd om slasker, det er derfor jeg holder meg her inne vetdu.. ;)

Neida......... ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...