Guest kje_sim Posted July 18, 2005 Report Share Posted July 18, 2005 Jeg ønsker å bytte nick. Er det mulig eller må jeg registrere meg på nytt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Tenkte jeg kunne dra frem denne tråden igjen. Hvordan bytter man nick? Skulle gjerne få byttet det til et annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Tenkte jeg kunne dra frem denne tråden igjen. Hvordan bytter man nick? Skulle gjerne få byttet det til et annet. Jeg tror det skal gå an, i det minste for Internettansvarlig? Er i hvert fall mulig å gå inn på en profil og få fram Member Name History eller noe sånt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Internettansvarlig, eller altså en administrator, kan gå inn på Find/Edit/Suspend User, velge et medlem, og trykke på Change Name.. Så kan man bare skrive inn det nye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Jeg selv har byttet nick fra arsenalfc til Rohino. Så det er mulig... Tror at det bare er å sende en pm eller en mail til internettansvarlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Da har "I LOVE Arsenal & HATE Spurs" byttet nick til "Daniel"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 ... oG jeg har byttet nick fra "moen22" til "Moen" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 Da var nicket byttet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Og hvordan gjorde dere det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 De sender PM til Internettansvalig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.