Jump to content

Verdenstjerner


arsenal_1886

Recommended Posts

Guest The translator
nei. baptista spiller nesten garantert ikke i sevilla neste sesong. det har del nido presisert gang på gang og er egentlig ganske naturlig. sevilla må selge baptista nå, dersom de vil tjene litt penger. alt annet er spill for galleriet. sevilla har allerede hentet inn luis fabiano og er i ferd med å sikre seg enda en spiss(saviola eller luque). da sier det seg selv at sevilla planlegger neste sesong uten baptista.

 

baptista sa også selv at han foretrekker arsenal og det er kun små detaljer som gjenstår før spiller og klubb er enige.(noe som må bety at arsenal har fått tillatelse av sevilla til å forhandle med baptista).

 

baptista signerer for arsenal i løpet av uken. det er jeg 99& sikker på.

14464[/snapback]

....sier det en gang til. Arsenal har ikke forhandlet noe med sevilla.....Kan du spanks forresten? Hvis du kan lese spanks....les her http://www.sevillafc.es. Han vil ha mer enn 20 million euros. Det eneste som stemmer med dine påstander er at sevilla må selge.

 

 

Fra sevillafc - En total, son cuatro las propuestas que se han realizado por el paulista. La última, la de 20 millones, Del nido sier:“es muy superior a las tres primeras”, pero, como ya señaló antes, “inferior a la cantidad que queremos”. Del Nido comentó que “las diferencias son importantes”, así como, evidentemente, desmintió algunas informaciones que se han publicado hoy en las que se afirmaba que Baptista ya había fichado por el Arsenal. En este punto se mostró muy categórico, dejando claro que “no hemos llegado a ningún tipo de acuerdo” con el Club londinense. - Sevillafc.es

 

Der sier Del nido at Ryktene om at Arsenal har signert baptista er bare rykter. Videre sier han": Vi har ikke forhandlet noe i det hele tatt med klubben fra London."

14486[/snapback]

 

 

ikke for å være pedantisk, men det skrives "spansk". ser du har skrevet "spanks" et par ganger nå...

 

arsenal har vært i forhandlinger med sevilla. del nido har bekreftet at sevilla har mottatt fire bud fra arsenal; tre muntlige og et skriftlig på £13,75 mill...

 

baptista har også, ifølge news of the world, uttalt at det er kun detaljer som gjenstår før han og arsenal er enige om de personlige betingelsene. arsenal tilbyr £30 k i uka, men baptista vil ha £33 k i uka...

 

del nido er en slu rev og prøver å presse prisen opp. han gjorde det samme da arsenal kjøpte reyes. da sa han at sevilla ville ikke selge reyes for mindre enn €100 mill, noe som selvfølgelig bare var tull. del nido har, til nå, kun sagt at budene sevilla har mottatt ikke er tilfredsstillende. prislappen på €20 mill er det tabloidpressen som står bak og er følgelig langt fra sikkert...

14488[/snapback]

 

hehe ...I`m going to spank you bitch. Sorry, jeg så det nå. Seff skrives det spansk. :( Litt trøtt nå! Det må være det. Det er akkurat det jeg mener. Du snakker bare om rykter, men jeg har lest dem på sevillafc. Del nido har sagt det selv. Men hvem vet, kanskje han nekter på det for å få en annen klubb til å prise BAptista høyere. Jeg Håper Arsenal får ham, men som Del nido sier...så er vi ikke i nærheten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
hehe ...I`m going to spank you bitch. Sorry, jeg så det nå. Seff skrives det spansk.  :( Litt trøtt nå! Det må være det. Det er akkurat det jeg mener. Du snakker bare om rykter, men jeg har lest dem på sevillafc. Del nido har sagt det selv. Men hvem vet, kanskje han nekter på det for å få en annen klubb til å prise BAptista høyere. Jeg Håper Arsenal får ham, men som Del nido sier...så er vi ikke i nærheten.

14491[/snapback]

når det er sagt, så motsier del nido seg selv gang på gang. i det ene øyeblikket sier han at baptista blir i sevilla hvis ingen legger nok penger på bordet, i det andre øyeblikket sier han at sevilla må(!) selge baptista nå og baptista vil ikke spille for sevilla neste sesong...

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator

yes, fakta er at Sevilla må selge! Men det er et spill Del nido driver med. Gjerrigknarken kommer til å få mye for baptista. Jeg tipper det blir mellom 200-250 millioner. Så lenge det ikke er bare Arsenal som er ute etter baptista så er del nido rimelig sikker på å få det beløpet han ønsker. Spørsmåle er.- Burde vi betale 200 euro eller mer for Baptista?-

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
yes, fakta er at Sevilla må selge! Men det er et spill Del nido driver med. Gjerrigknarken kommer til å få mye for baptista. Jeg tipper det blir mellom 200-250 millioner. Så lenge det ikke er bare Arsenal som er ute etter baptista så er del nido rimelig sikker på å få det beløpet han ønsker. Spørsmåle er.- Burde vi betale 200 euro eller mer for Baptista?-

14498[/snapback]

 

baptista er den eneste spissen som er tilgjengelig som jeg vil ha til arsenal. han er fantastisk god og vil gi arsenal en helt ny dimensjon på topp. jeg mener arsenal bør kunne strekke seg så langt som £20 mill for han.

 

marerittscenrioet er at wenger går lei og satser på trezeguet eller owen. grøss; sommeren er ødelagt fullstendig dersom en av de to signerer for arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
yes, fakta er at Sevilla må selge! Men det er et spill Del nido driver med. Gjerrigknarken kommer til å få mye for baptista. Jeg tipper det blir mellom 200-250 millioner. Så lenge det ikke er bare Arsenal som er ute etter baptista så er del nido rimelig sikker på å få det beløpet han ønsker. Spørsmåle er.- Burde vi betale 200 euro eller mer for Baptista?-

14498[/snapback]

 

baptista er den eneste spissen som er tilgjengelig som jeg vil ha til arsenal. han er fantastisk god og vil gi arsenal en helt ny dimensjon på topp. jeg mener arsenal bør kunne strekke seg så langt som £20 mill for han.

 

marerittscenrioet er at wenger går lei og satser på trezeguet eller owen. grøss; sommeren er ødelagt fullstendig dersom en av de to signerer for arsenal...

14500[/snapback]

 

Baptista høres bra ut, men er redd det kan bli for mye money som må punges ut. Hva om han blir en flopp? 2 sesonger i en middelsmådig lag i spania er ikke verd 200 millioner eller mer. Vi må kjøpe en ny keeper. Vi kan ikke bruke alle pengene på en spiss. Det er enten nå eller aldri for Arsenal....200 millioner bør holde....men synes det er mye penger det.

Link to comment
Share on other sites

Reyes kosta jo like mye faktisk, men tror Sevilla vil ha mye av overgangssummen for Baptista med en gang, og jeg tipper det er der uenigheten er størst faktisk.

 

Så jeg meg også tilføye....Litt drøyt å si at Sevilla er et middelmådig lag i Spania. Tok vel nesten CL-plass sist sesong?? Mange talenter og gode spillere der.

Veldig bra av et lag uten samme ressursene som Real og Barca.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Reyes kosta jo like mye faktisk, men tror Sevilla vil ha mye av overgangssummen for Baptista med en gang, og jeg tipper det er der uenigheten er størst faktisk.

 

Så jeg meg også tilføye....Litt drøyt å si at Sevilla er et middelmådig lag i Spania. Tok vel nesten CL-plass sist sesong?? Mange talenter og gode spillere der.

Veldig bra av et lag uten samme ressursene som Real og Barca.

14510[/snapback]

 

Et topplag? Sevilla er ikke akkurat et topplag etter en sesong. sevilla pleier som regel å havne bak top lagene...faktisk et middelsmådig lag. Er enig med deg at de har mange gode spillere, men det gjør dem ikke til et topplag. Everton er ikke et topplag for meg....neste sesong( slik som alle sesongene) havner Everton bak topplagene igjen, og blir seg selv igjen...Et middelsmådig lag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg likte godt Guti da han var i Monaco.

Ingen dum mann for Arsenal.

 

http://www.dagbladet.no/sport/2005/07/19/437873.html

14638[/snapback]

Når var Guti i Monaco?

Det har gått meg hus forbi. Er eg virkelig så fjern? :geek:

14639[/snapback]

 

Sorry Paddy miksing av navn her ja. Guilly jeg tenker.

Ikke kan jeg skylde på varmen heller.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...