Jump to content

2005.07.20 Weiz B


Andain

Recommended Posts

Den første av i alt 3 kamper i Østerrike starter mot Weiz. I skrivende stund er det 4 dager til kampstart og det hadde vært svært ønskelig at de eventuelle 2-3 nye spillerene som _muligens_ vil bli kjøpt inn hadde vært klar for Arsenal til disse kampene før sesongstart.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal stiller med følgende lag :

 

Mark Howard

Lauren, Pascal Cygan, Philippe Senderos, Justin Hoyte

Robert Pires, Mathieu Flamini, Alex Song, Alexander Hleb

David Bentley, Thierry Henry

 

SUBS

Vito Mannone, Ashley Cole, Kolo Toure, Johan Djourou, Jose Antonio Reyes, Sebastian Larsson, Dennis Bergkamp

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es
Noen som vet:

Hvem er Mark Howard?

Og hvor er Fabregas ?

14761[/snapback]

 

M.H. er fra U-stallen.

Cesc fikk forlenget ferie p.g.a. avansement i ungdomsVM

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es
Hva med Sol, Ash, Freddie og Jensemann?

14764[/snapback]

 

ash er på benken, sol vet jeg ikke, jens har sikkert forlenget ferie m.t.p. Confederations Cup, Ljungberg vet jeg heller ikke..

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Ser du kampen direkte Oskar??

14781[/snapback]

 

Joda på en bærbar pc, ikke så godt bilde men allikevel.

 

Gikk inn på arsenal.com og skrev bare noe tull på passord, og dermed var det gjort...gratis???

14783[/snapback]

 

 

Knallbra, dårlig med lyd, men ellers helt kanon

Link to comment
Share on other sites

4-0 til arsenal, ved flamini, henry, bentley og pires. Bentley glir bra inn i angrepsrekka, henry og pires er klasse, mens dei to på sentral midtbane er veldig solide. Hleb har ein dårlig dag, usynlig.

 

Alle innbytterane i oppvarming, det er duka for bytter.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmål:

 

Jeg logget meg på nå til annen omgang og ser at spillerne har navn på draktene sine. Betyr dette at numrene og draktene som brukes her i utgangspunktet skal være de samme som benyttes denne sesongen?

 

I såfall - kan noen som så første omgangen og har fått det med seg, ramse opp hvilke spillere som har hatt hvilke numre på ryggen? Gjerne de nye spillerne og de som forsvant ut i pausen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...