Frank Posted July 16, 2005 Report Share Posted July 16, 2005 Finnes det noen enkel måte å sjekke hva slags kabel-tv selskap man bruker? Må vel kanskje høre med huseier. Når jeg ringte canal +, så ble jeg bare bedt om å kontakte min kabel-tv operatør... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsen Posted July 16, 2005 Report Share Posted July 16, 2005 Canal+ er en kanal og ikke et kabel-selskap. Men du betaler vel en regning til noen?? Det bør jo i så fall være til kabel-selskapet. Har du kabel-tv i husleia, spør du bare huseier. Hilsen Nilsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 16, 2005 Author Report Share Posted July 16, 2005 Får nok høre med huseieren. Trodde egentlig bare man trengte å ringe til canal + for å bestille, men neida, måtte ringe mitt kabel selskap iflg hun jeg prata med. Kanskje jeg prøver på nytt, hun virka ikke helt god... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted July 16, 2005 Report Share Posted July 16, 2005 finnes det ikke en sånn derre side hvor det står enten canal digital eller telenor??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted July 17, 2005 Report Share Posted July 17, 2005 Får nok høre med huseieren. Trodde egentlig bare man trengte å ringe til canal + for å bestille, men neida, måtte ringe mitt kabel selskap iflg hun jeg prata med. Kanskje jeg prøver på nytt, hun virka ikke helt god... 14118[/snapback] Canal + er jo ikkje et kabelselskap. Canal Digital er et kabelselskap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.