Eboue Posted July 11, 2005 Report Share Posted July 11, 2005 Det var jo en her på forumet som laga en tråd om hvor mange "vi" hadde klart å trikse...men jeg lurer på om det er noen som vet hvor mange de forskjellige proffe spillerne i verden har greid...for eksempel Henry, Ronaldinho, Robinho, Reyes...ja sånne gode spillere! Er det noen som vet det...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted July 11, 2005 Report Share Posted July 11, 2005 Jeg tror vel egentlig den tråden her er dødfødt. Profesjonelle, tekniske fotballspillere kan nok stå å tirkse til beina svikter under dem, eller de dør av tørst. La oss si 10000 før de blir leie? Det finnes mange videoer ute på nettet som viser hva enkelte mennesker kan klare med en ball, og da er det ikke vanskelig å forestille seg at noen mennesker kan holde ballen i lufta akkurat så lenge de vil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 verdensrekorden var vel på å stå og trikse i en hel dag satt av en brasilianer tror jeg. det er bare å sjekke guiness rekord bok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 verdensrekorden var vel på å stå og trikse i en hel dag satt av en brasilianer tror jeg. det er bare å sjekke guiness rekord bok 13517[/snapback] Det var en ukrainer som trikset i to døgn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Eks-dama til ronaldo var jo en rev til å trikse. De fleste proffe kan vel holde ballen i lufta så lenge de gidder. Med unntak av Franny Jeffers.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Ta en titt på den karen her! han kan definitivt trikse! Utrolig!http://www.koreus.com/files/200410/mr-woo.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Guinness World Records: Lengste Ballkontroll med føtter, bein og hode: Brasilianske Martinho Eduaro Orgie trikset med en FIFA-godkjent fotball non stopi 19 timer og 30 minutter. Han trikset med føttene, beina og hodet uten at ballen noen gang berørte bakken i Padre Ezio Julli Gym i Araranguà, Brasil, fra 2. til 3. August 2003! Dette er verdensrekorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.