Andain Posted July 5, 2005 Report Share Posted July 5, 2005 Iflg Sunday Mirror (kanskje ikke den aller sikreste kilden i verden), skal Wenger være klar til å sikre seg Willy Sagnol rett foran Valencia som også er intressert i han. Bayern Munchen på sin side ønsker ikke å miste Sagnol, men kan bli tvunget til å selge nå da han blir bosman spiller til neste år. Kilde : Wenger in for Sagnol Jeg har vel aldri vært noen stor fan av Lauren og har til tider syntes han har vært et av de svake punktene i laget vårt. Har litt sansen for Sagnol, men om han er rette spilleren for oss vet jeg ikke.. Uansett tviler jeg på at dette er noe annet enn et dårlig rykte fra Sunday Mirror som hadde litt spalteplass til overs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 SundayMirror skriver: But if Wenger's offer is around the £5million mark, the German champions' hand could be forced. Dette her er og blir en bløff pga Tyskland har ikke MARK mer, men EURO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 SundayMirror skriver: But if Wenger's offer is around the £5million mark, the German champions' hand could be forced. Dette her er og blir en bløff pga Tyskland har ikke MARK mer, men EURO 13210[/snapback] Hehe! Der tok du dem på fersken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 Tror ikke det er ment som myntenheten MARK, men heller 5 millioners pund merket/punktet. Kanskje noe med en klasul.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 jeg ville nok sett en annen på den plassen en Sagnol. Nei da er nok Lauren bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 vi trenger ikke sagnol, da har vi bedre alternativer i klubben allerede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.