Jensegutt Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 Noen som er Interresert i å spille Fm over nettverk her inne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorchristian Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 det kunne hvert noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted June 26, 2005 Report Share Posted June 26, 2005 Åssen gjør man det a? jeg har spillet vaffal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted June 26, 2005 Author Report Share Posted June 26, 2005 En person starter et spill, og kjører som server. Andre spillere kobler seg å denne serveren. Problemet er at mange, særlig de som har et nettverk med router, har problemer med å kjøre som server. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Larsilios Posted June 26, 2005 Report Share Posted June 26, 2005 Jeg blir gjerne med!! Vet ikke helt åssn nettverk fungerer men.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Skal alle bruke arsenal a? Jeg kunne godt blitt med på litt fm hvis Pc'n hadde klart å kjøre det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 det funker bare på LAN hos meg. ikke ovr nettet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trilb Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Jeg er også med men aner ikke åssen dette funker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Larsilios Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Skal alle bruke arsenal a? Jeg kunne godt blitt med på litt fm hvis Pc'n hadde klart å kjøre det... 12644[/snapback] Alle Arsenal.. Det finnes vel flere lag..? Men er d noen som kan få igang noe snart eller..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Skal alle bruke arsenal a? Jeg kunne godt blitt med på litt fm hvis Pc'n hadde klart å kjøre det... 12644[/snapback] Alle Arsenal.. Det finnes vel flere lag..? Men er d noen som kan få igang noe snart eller..? 12730[/snapback] alle har vel lyst til å være Arsenal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Larsilios Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Skal alle bruke arsenal a? Jeg kunne godt blitt med på litt fm hvis Pc'n hadde klart å kjøre det... 12644[/snapback] Alle Arsenal.. Det finnes vel flere lag..? Men er d noen som kan få igang noe snart eller..? 12730[/snapback] alle har vel lyst til å være Arsenal? 12901[/snapback] Men du skjønner vel at d ikke går..?!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.