Jump to content

Internettbutikker


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg lurte bare på om det er noen som vet om nettsteder der man kan kjøpe billige Arsenal-ting og drakter? (utenom salget på Arsenal.com da! ;) ) samme om det er norsk eller engelsk nettside!

 

vet dere om noen så vil jeg gjerne vite om dem! ;)

 

Jeg vet om en men den er det ikke så mye Arsenal-ting igjen på! <_< denne siden heter kitbag.com

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim

Jeg lurte bare på om det er noen som vet om nettsteder der man kan kjøpe billige Arsenal-ting og drakter? (utenom salget på Arsenal.com da! :huh: ) samme om det er norsk eller engelsk nettside!

 

vet dere om noen så vil jeg gjerne vite om dem! :D

 

Jeg vet om en men den er det ikke så mye Arsenal-ting igjen på! :huh: denne siden heter kitbag.com

11855[/snapback]

[/quote

 

www.unisport.dk er verdt å forsøke.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Sverre^
www.mmsport.dk

dansk side

12113[/snapback]

 

 

Likte denne sia! :ph34r:

hvet du hvor mye det blir i frakt for å få bestilt en drakt til norge?

 

Har bestilt fra kitbag før, og d blir en god del i frakt!! Husker ikke hvor mye men d var ikke mye man sparte :D *jeg bestilte bare en drakt, så d lønner seg vel best å bestille en gjeng ilag ;) *

Link to comment
Share on other sites

www.mmsport.dk

dansk side

12113[/snapback]

 

 

Likte denne sia! :ph34r:

hvet du hvor mye det blir i frakt for å få bestilt en drakt til norge?

 

Har bestilt fra kitbag før, og d blir en god del i frakt!! Husker ikke hvor mye men d var ikke mye man sparte :D *jeg bestilte bare en drakt, så d lønner seg vel best å bestille en gjeng ilag ;) *

13129[/snapback]

 

SJEKK

denne siden og her finner du ut hvor mye du må betale i frakt osv......................

Link to comment
Share on other sites

Guest Sverre^
www.mmsport.dk

dansk side

12113[/snapback]

 

 

Likte denne sia! :ph34r:

hvet du hvor mye det blir i frakt for å få bestilt en drakt til norge?

 

Har bestilt fra kitbag før, og d blir en god del i frakt!! Husker ikke hvor mye men d var ikke mye man sparte :D *jeg bestilte bare en drakt, så d lønner seg vel best å bestille en gjeng ilag ;) *

13129[/snapback]

 

SJEKK

denne siden og her finner du ut hvor mye du må betale i frakt osv......................

13131[/snapback]

 

Ja ser det koster 30NOK ifølge den men d sto en bestemt fraktpris på kitbag óg, men prisen ble mye dyrere pga toll/moms elns (husker ikke hva det var) :S:S:S

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...