Jump to content

Reina til Arsenal?


Imerslundinho

Recommended Posts

Guest robert7pires
Jeg satt og leste på Teamtalk da jeg så at Arsenal skulle høyne budet sitt på Reina som er keeper på Villareal, ettersom Liverpool nettopp hadde lagt inn et høyere bud! hva vet dere om denne keeperen? <_<

 

Du kan lese mer om saken her

 

(gå inn på "transfer talk")

11854[/snapback]

Reina er spansk, har spillt lenge på Spanias U-21 lag og har noen ganger vært inomm Spanias landslag...

Han er fast på Vilareal, og jeg håper og tror at han ikke kommer til Gunners, tviler faktisk ganske sterkt på at han forlater Vilareal etter denne kanonsesongen av ham!

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Eg, for min del, håper han kjem til Arsenal. Har berre høyrt positive ting om han, og skal visst nok vere ein knall god keeper. Har også vore innom A-landslaget til Spania, noko som vitner om kvalitet. Det mest positive er at han berre er 22 år gammal. Visst vi skulle få tak i han, har vi ein keeper vi kan bruke i mange, mange år. Har ingenting imot Lehmann, meiner han er ein fantastisk keeper, men han er trass alt 35(eller 34, litt usikker) år gammal.

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

heller Reina enn Isakson selv om Reina blir mye dyrere. Etter DEN sesongen er det på tide å dra til et storlag....(arsenal seff og IKKE liverppol). Håper han kommer jeg, da har vi jo keeper i 15 år hvis han spiller bra!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
heller  Reina enn Isakson selv om Reina blir mye dyrere. Etter DEN sesongen er det på tide å dra til et storlag....(arsenal seff og IKKE liverppol). Håper han kommer jeg, da har vi jo keeper i 15 år hvis han spiller bra!!! :D

11957[/snapback]

 

 

Reina stikker nok til Liverpool etter å skjønne fra hans egne interesser. Og Isakson har blitt solgt trur jeg..

 

 

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Kjøp heller Isaksson. Han var jæ.... god i EM etter min mening, og han er ung. Leste på nettavisen at han var en het kandidat

11879[/snapback]

 

nå er det jo stor forskjell på EM og en hel sesong borte i England.

11983[/snapback]

Av det eg har sett av dei to, som er omtrent like mykje, er det heilt klart Isaksson som har gjort det beste og tryggaste inntrykket.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...