Jump to content

9,77


Paddy

Recommended Posts

Asafa Powell med ny verdsrekord på 100 meter løping. 9,77 lyder den, og er ett hundredel raskare enn Tim Montgomery's gamle rekord.

 

Den er også to hundredel raskare enn Ben Johnsons dop-rekord frå Seoul.

 

Dopingfritt? Personlig trur eg det. Eller kanskje meir håpar eg det.

Link to comment
Share on other sites

Asafa Powell med ny verdsrekord på 100 meter løping. 9,77 lyder den, og er ett hundredel raskare enn Tim Montgomery's gamle rekord.

 

Den er også to hundredel raskare enn Ben Johnsons dop-rekord frå Seoul.

 

Dopingfritt? Personlig trur eg det. Eller kanskje meir håpar eg det.

11778[/snapback]

 

 

Så lenge han ikke er blitt tatt så er det jo ikke noe å snakke om. Det som var sjokkerende var at Kelly White ble testa 15-20 ganger før ho ble tatt....Så da er det kanskje flere dopa enn man tror...

Link to comment
Share on other sites

for alle dei som trur han er dopa; for å vere litt kynisk, kvifor skulle han gidde å sette verdsrekord no? han hadde jo fått mykje betre betalt i vm.

trur at Powell har reint mjøl i posen.

 

mvh Stian

11791[/snapback]

Fordi det er lettare å slippe unna med det på dette tidspunktet.

 

Reknar med alle dei "store" utøvarane blir testa regelmessig før og under VM, fleire gonger. Trur nok ikkje det er ei slik oppdekning rundt dette stevnet. Ein verdsrekord er ein verdsrekord. <_<

 

Kanskje eg sei i mot meg sjølv, men eg trur også det er mogleg å løpe så fort uten dop, så han er dopfri til det motsette er bevist.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
for alle dei som trur han er dopa; for å vere litt kynisk, kvifor skulle han gidde å sette verdsrekord no? han hadde jo fått mykje betre betalt i vm.

trur at Powell har reint mjøl i posen.

 

mvh Stian

11791[/snapback]

Fordi det er lettare å slippe unna med det på dette tidspunktet.

 

Reknar med alle dei "store" utøvarane blir testa regelmessig før og under VM, fleire gonger. Trur nok ikkje det er ei slik oppdekning rundt dette stevnet. Ein verdsrekord er ein verdsrekord. :huh:

 

Kanskje eg sei i mot meg sjølv, men eg trur også det er mogleg å løpe så fort uten dop, så han er dopfri til det motsette er bevist.

11823[/snapback]

 

:huh: Alle er i mine øyne dopfri til det motsatte er bevist, akkurat på samme måte som Ben Johnsen var det frem til han ble tatt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Til tider er overbevisningen om doping så stor at jeg må innrømme at tvilen ikke kommer tiltalte tilgode. Ben Johnson var en av dem. At han ble tatt var bare en bekreftelse. De mest ektreme doprekordene stod likevel FloJo for. Da var det nok mang en Dr. i gamle DDR som nikket bekreftende til et godt stykke arbeid!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...