Jump to content

Eto'o


Jannis

Recommended Posts

Tror dere at dette er sansynlig?

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article405506.ece

 

Håper og tror ikke at det nederste der er sant:

Chelsea er en av få klubber som har økonomi til å hente Barcelona-spilleren og den spanske klubben har tidligere vurdert å tilby Eto'o to Arsenal i bytte mot Thierry Henry.

 

at Wenger bytter..

 

Eto'o er en god spiller men Bytte han mot Thierry?

Link to comment
Share on other sites

Guest KR-henry-

Nei, tviler på at Wenger vil bytte Henry mot Eto`o :huh:

Henry er mye bedre enn Eto`o! :D

 

Top clas, Top man, Top goal, THIERRY HENRY

Link to comment
Share on other sites

Ingen fare for at Henry blir byttet mot Eto'o... Men skulle gjerne sett de to på topp sammen i Arsenal... Men han blir nok i Barca... B)

Link to comment
Share on other sites

Aldri i livet! Et slikt bytte kommer aldri til å skje i skrivende stund. Til det er det er forskjellen for stor. Henry har vært i verdenstoppen mange år på rad nå, mens Eto'o nå har hatt sitt enorme gjennombrudd nå. Jo da, gutten har levert varene tidligere også.

 

Henry sine mange mål og målgivende er ikke lett å erstatte!!

 

Jo takk begge deler, men prisen på Eto'o skremmer trolig selveste fanden på flatmark!

Link to comment
Share on other sites

Eto`o er en sinnsykt god fotball spiller....(kanche bedre en Henry) men Henry passer inn i arsenal (han er rask) hele arsenal går ut på fart eto`o hakke den farta henry har så ikke bytte.... det vil bli en katastrofe.... vi kan godt kjøpe eto`o men ikke bytte han i Henry...........

Link to comment
Share on other sites

Eto`o er en sinnsykt god fotball spiller....(kanche bedre en Henry) men Henry passer inn i arsenal (han er rask) hele arsenal går ut på fart eto`o hakke den farta henry har så ikke bytte.... det vil bli en katastrofe.... vi kan godt kjøpe eto`o men ikke bytte han i Henry...........

11840[/snapback]

 

 

Henry er MYE bedre enn Eto`o! La det ikke være noen som helst tvil om det! Gidder ikke argumentere for dette da jeg er helt sikker på at alle andre er enige med meg! <_<

Link to comment
Share on other sites

Eto`o er en sinnsykt god fotball spiller....(kanche bedre en Henry) men Henry passer inn i arsenal (han er rask) hele arsenal går ut på fart eto`o hakke den farta henry har så ikke bytte.... det vil bli en katastrofe.... vi kan godt kjøpe eto`o men ikke bytte han i Henry...........

11840[/snapback]

 

 

Henry er MYE bedre enn Eto`o! La det ikke være noen som helst tvil om det! Gidder ikke argumentere for dette da jeg er helt sikker på at alle andre er enige med meg! :huh:

11844[/snapback]

 

 

Totalt enig med deg. Blir som å bytte ut en bayer mot en clausthaler... helt uaktuelt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...