Jannis Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Hallo! Hva er din trikserekord med fotball? Jeg har bare 9 men jeg har liten plass å trene på! Edit: Satan! Glemte å legge til 500-1000! Kan en mod. legge den til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Kun 5 og er mektig stolt av det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 1, 2005 Author Report Share Posted June 1, 2005 Kun 5 og er mektig stolt av det 10617[/snapback] Da er vi to som suger! Fint å ikke være den eneste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Teller egentlig ikke lenger, jeg stoppa med det når jeg nådde 1000 for noen år siden. Vil nok tro jeg kan holde på omtrent til krampa tar meg ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Har vel klart rundt to hundre! Har aldri hatt det store talentet for ballbehandling selv om målet mitt fortsatt er å ikle meg den røde og hvite drakten. ( i et annet liv) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Hadde vel 750 på høgda (14 år) Som en playmaker burde det ha vert høgare. Deretter blei fokuset på fotballen mindre og på en sport med jenter i badedrakt større! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 240 og no hittil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 160! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Man trenger ikke være veldig god til å trikse for å være en god fotball spiller. Jeg er veldig god, men er ikke den beste trikseren. Det samme gjelder Ronaldo f. eks. Vi e' ganske lik vi to 0-50 her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Man trenger ikke være veldig god til å trikse for å være en god fotball spiller. 10682[/snapback] Godt poeng. Jeg er ingen trikser. Har 50 som rekord kanskje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 har vel ikke så mye der. kanskje 40. satser heller på mer fart, overblikk og passninger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Har 149. Men som en Gilberto-type på midten er jeg ikke så veldig god på det tekniske. Er løpskapasitet som er min styrke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Har venstrefot, kondisjon og pasninger som min store styrke. I tillegg er ikke farta så verst heller. Men mens de fleste andre jeg kjenner har klart 300 på triksing er jeg som sagt laaaangt etter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexanderS Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Nå må jeg nesten vurdere å legge opp som debattant på dette forumet. Enten eier dere ikke et snev av fotballtalent, eller så må dere være fotballinvalid? ¨ Alexander, som trikset godt over 5000 for noen år siden. Synd at giddalaushet og en iver etter mat ødela et håp om en kommende fotballkarriere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Min rekord er på 8 tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruce Dickinson Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 Har 900 eller no sånt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted June 6, 2005 Report Share Posted June 6, 2005 Har litt over 100....Men jeg fikk kjeft av treneren min som mente jeg var altfor teknisk til å være så dårlig til å trikse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 2800.. takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 Klart å "trikseheadde" 25! Brukbart fornøyd med den! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 Nå må jeg nesten vurdere å legge opp som debattant på dette forumet. Enten eier dere ikke et snev av fotballtalent, eller så må dere være fotballinvalid?¨ Alexander, som trikset godt over 5000 for noen år siden. Synd at giddalaushet og en iver etter mat ødela et håp om en kommende fotballkarriere. 10898[/snapback] WoooW! Dette er bra...MYYYYYE bedre enn meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 10, 2005 Author Report Share Posted June 10, 2005 Nå må jeg nesten vurdere å legge opp som debattant på dette forumet. Enten eier dere ikke et snev av fotballtalent, eller så må dere være fotballinvalid?¨ Alexander, som trikset godt over 5000 for noen år siden. Synd at giddalaushet og en iver etter mat ødela et håp om en kommende fotballkarriere. 10898[/snapback] WoooW! Dette er bra...MYYYYYE bedre enn meg! 11439[/snapback] Noen som vet hva Norgesrekorden er da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 Nå må jeg nesten vurdere å legge opp som debattant på dette forumet. Enten eier dere ikke et snev av fotballtalent, eller så må dere være fotballinvalid?¨ Alexander, som trikset godt over 5000 for noen år siden. Synd at giddalaushet og en iver etter mat ødela et håp om en kommende fotballkarriere. 10898[/snapback] WoooW! Dette er bra...MYYYYYE bedre enn meg! 11439[/snapback] Noen som vet hva Norgesrekorden er da? 11440[/snapback] Alexander! hehe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexanderS Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 Nå må jeg nesten vurdere å legge opp som debattant på dette forumet. Enten eier dere ikke et snev av fotballtalent, eller så må dere være fotballinvalid?¨ Alexander, som trikset godt over 5000 for noen år siden. Synd at giddalaushet og en iver etter mat ødela et håp om en kommende fotballkarriere. 10898[/snapback] WoooW! Dette er bra...MYYYYYE bedre enn meg! 11439[/snapback] Noen som vet hva Norgesrekorden er da? 11440[/snapback] Alexander! hehe! 11443[/snapback] Det er det nok ikke. Møtte noen på Norway-cup for noen år siden som var helt syke, kunne sikkert stått og trikset i timesvis hvis de ville. Ellers så er ikke 5000 eksepsjonelt mye, det er nok mange som har høyere eller tilsvarende rekord som det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 Det er det nok ikke. Møtte noen på Norway-cup for noen år siden som var helt syke, kunne sikkert stått og trikset i timesvis hvis de ville. Ellers så er ikke 5000 eksepsjonelt mye, det er nok mange som har høyere eller tilsvarende rekord som det. 11481[/snapback] Du fatta vel at det var en spøk?? Hehe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 11, 2005 Author Report Share Posted June 11, 2005 Ny rekord 10! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.