Jump to content

Hoyte selges, Smith lånes ut?


Dr. Phil

Recommended Posts

Link fra The People

 

Justin Hoyte selges til West Ham? Det er i allefall slik jeg forstår det som står her. Med mindre da også Hoyte skal lånes ut en sesong. Et salg av Hoyte vil i mine øyne være mer logisk da jeg dessverre ikke helt ser at karrieren hans i Arsenal vil gå noen vei. Eboue og Lauren effektivt foran seg i kampen om en plass på backen, og minste fire stoppere foran i kampen om en plass bak. I tillegg yngre spillere som Djourou som pusher på bakfra.

 

Ryan Smith til Crystal Palace på utlån synes jeg virker mer spennende. Ashley Cole hadde jo stor suksess der i sin tid, og med Wayne Routledge på vei ut, er kanskje Smith tiltenkt rollen som en erstatter på vingen. Smith er i den alderen nå hvor han trenger større utfordringer enn reservelagsfotball, noe han ikke kan få i Arsenal. Et utlån til CCC-ligaen ville vært veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Link fra The People

 

Justin Hoyte selges til West Ham? Det er i allefall slik jeg forstår det som står her. Med mindre da også Hoyte skal lånes ut en sesong. Et salg av Hoyte vil i mine øyne være mer logisk da jeg dessverre ikke helt ser at karrieren hans i Arsenal vil gå noen vei. Eboue og Lauren effektivt foran seg i kampen om en plass på backen, og minste fire stoppere foran i kampen om en plass bak. I tillegg yngre spillere som Djourou som pusher på bakfra.

10374[/snapback]

 

ENIG! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hoyte er, som påpeikt lengre opp i denne tråden, ikkje god nok. Då er det samme om han er Engelsk eller Øst-timorsk.

 

Smith er en uferdig artikkel i langt større grad, og et utlån til Crystal Palace høres bra ut. Veldig bra ut.

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å si om Hoyte er god nok. Richardson i manu ble jo ikke sett på som god nok, 2-3 måneder etterpå er han på landslaget......Synes vi skal leie han ut, er han ikke god nok så selger vi han. Som vi gjorde med Volz.

 

Angående Ryan Smith tror jeg han vil ha godt av en sesong med førstelagsfotball.

Link to comment
Share on other sites

Richardson hadde aldri vert på a-landslaget. Dette var et semilandslag. WBA er noko heilt anna enn Manchester United.

10421[/snapback]

 

 

Det er forskjell på manu og WBA ja. Men på 2-3 måneder har han gått fra å være reservelagsspiller til å bli med i landslagsdiskusjonen. Unge spillere kan utvikle seg veldig fort og derfor bør vi teste Hoyte en sesong på utlån før vi gir slipp på han.

Link to comment
Share on other sites

Nokså enig med de utsagnene som kommer om Hoyte.

Nytter lite at han er engelsk er han ikke god nok.

Hoyte har fart, men virker uferdig teknisk.

Tror nok West Ham kan være bra for han.

Link to comment
Share on other sites

Richardson hadde aldri vert på a-landslaget. Dette var et semilandslag. WBA er noko heilt anna enn Manchester United.

10421[/snapback]

 

 

Det er forskjell på manu og WBA ja. Men på 2-3 måneder har han gått fra å være reservelagsspiller til å bli med i landslagsdiskusjonen. Unge spillere kan utvikle seg veldig fort og derfor bør vi teste Hoyte en sesong på utlån før vi gir slipp på han.

10453[/snapback]

 

Veldig enig. Ein sesong på utlån til ein PL-klubb hadde vore gunstig for Hoyte. Kanskje eit utlån til West Ham, viss dei klarer å slå Preston i dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...