Jump to content

Champions League finale


Patryk2402

Recommended Posts

Steve Finnan må følt seg lur igår...  :D

Skyld i to av måla, bytta ut etter pause, etter horribelt spill og et kvarter uti omgangen har Liverpool utlikna!  ;)

10211[/snapback]

 

Han følte seg vel omtrent like lur som Sjevtsjenko tenker jeg. Bomma først på tidenes målsjanse (inkludert de det har blitt scort på) og bomma så på straffa som avgjorde finalen. En god dag på jobb...

 

Ellers så må det jo sies, Traore og Finnan er spillere med kvaliteter som hadde gått rett inn på et hvilket som helst 6. divisjonslag :D

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg fryktet i går var å se John Arne Riise i bar overkropp, samt Berit Riise.

 

Ellers fremstår John Arne som mer og mer harry; -jeg driter i..., hælvete... faen... Gutten kan vel formulere seg på en litt annen måte når han er på tv?

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg fryktet i går var å se John Arne Riise i bar overkropp, samt Berit Riise.

 

Ellers fremstår John Arne som mer og mer harry; -jeg driter i..., hælvete... faen... Gutten kan vel formulere seg på en litt annen måte når han er på tv?

10213[/snapback]

 

hehe, harry ja!

vi e fra ål'sund, bare så du vet det! ;)

Link to comment
Share on other sites

Steve Finnan må følt seg lur igår...  :D

Skyld i to av måla, bytta ut etter pause, etter horribelt spill og et kvarter uti omgangen har Liverpool utlikna!  ;)

10211[/snapback]

Finnan var ikkje så gale. Traore var langt verre. Han var delvis medskyldig i alle tre baklengsmåla.

Han spelte seg stort opp, sammen med laget, i andre omgang dog - sjølv om man vel aldri var heilt trygg..

 

PS: Tviler vel på at Ivar Morten Normark, som er nordlending har noko særlig med Ålesunds befolkning å gjere. Dei fleste Ålesundera eg kjenner (og det er en del) er meir som John Arne.. :D Fuck sunnmøre :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...