7CHP Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Har for mange billetter til Star Wars III i Bergen i morgen, torsdag klokken 18:00. Billettene er på rad 5 (ca midt på) til visningen i MB2 klokka 18:00. Selv skal jeg se filmen fredagen på de samme setene - dette var mitt førstevalg men det passer dessverre ikke for de jeg skal se sammen med. Jeg har mer enn èn billett. Billettene selges selvsagt til kostpris (85 kr + internetgebyret 6,20 eller noe slikt - vi sier 90 kr stk). Ta kontakt om det er interessant, mailadressen min er bElow_me@spray.no eller PM her. --- Ashburton Grove is going to be our new home. --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 skulle gjerne hatt dem, men jeg bor helt nede i Grenland. litt vanskelig for meg å komme meg til Bergen nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
7CHP Posted May 19, 2005 Author Report Share Posted May 19, 2005 okei, den er grei Har forresten billetter igjen om noen er interessert, send gjerne en sms på 40231027 - Arild --- Ashburton Grove is going to be our new home. --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted May 22, 2005 Report Share Posted May 22, 2005 Trodde ikke det skulle foregå svartemarked her...nei da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 Skulle gjerne kjøpt de bill. dine men.. Bor litt langt nord da... Skal dra å se den idag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.