Jump to content

Markus Rosenberg


Kjellus

Recommended Posts

I følge den svenske avisen Expressen, så skal Arsenal ta en titt på Malmös spiss Markus Rosenberg i kveld.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=283435

 

Rosenberg var utlånt til Halmstad i fjor og holdt på å skyte de til gull, men med uavgjort i siste kamp gikk Malmö forbi da de vant sin siste kamp.

 

Jeg har ikke sett så mye til ham, men en tekninsk rask spiller er ham. Og ikke så ulik vår egen Freddie i spillestil, litt mer bakromsspiller kanskje.

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Yes - Rosenberg er spiss..såvidt jeg husker ble han toppscorer i Allsvenskan i fjor. Har sett han bli omtalt i rosende ordelag ved et par anledninger på svensk tv. En typisk goalgetter - spørsmålet er om han er klar for tempoet i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

tror aldeles ikke at rosenberg er klar for PL nå, men kanskje om 5 år. Allsvenskan er ikke akkurat en bra liga og såvidt jg vet har han ikke spilt for landslaget heller. Så håper ikke at Wenger "kaster" bort pengene på Rosenberg.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan greide Rosenberg seg mot Rosenborg i går da? Fikk ikke sett kampen...

8673[/snapback]

Fikk ikke sett kampen jeg heller, men han scoret iallefall ett mål og hadde to assist.

8678[/snapback]

 

 

Han var veldig god! Var inneblandet i det meste og latterliggjorde Rosenborgs forsvar (ikke at det er vanskelig).

Assistene hans minnet meg en smule om Bergkamp, han har fint overblikk og fine pasninger.

Den som imponerte meg mest var forøvrig hans spissmakker Alfonso. Noen som vet hvor gammel han er??

Link to comment
Share on other sites

ja, hvis dere såg Rosenborg-kampen i Royal League i går...

så såg dere sikkert den nydelige stikkeren som han sendte lit han der Afonso på 1-0 målet!

Den stikkeren hadde passet virkeli godt til AFC! :D

 

Etter det jeg såg i går så vil jeg ha han til AFC! ;) ;)

 

Han er en god spiss! :P

Link to comment
Share on other sites

Det einaste eg blei klok på i går er kor utrulig dårlige RBK er blitt. Rosenberg var grei nok, men det skulle ikkje allverden til.

 

Nesten flaut å tenke på at vi spelte U mot dette laget for et halvt år tilbake. :D ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Det einaste eg blei klok på i går er kor utrulig dårlige RBK er blitt. Rosenberg var grei nok, men det skulle ikkje allverden til.

 

Nesten flaut å tenke på at vi spelte U mot dette laget for et halvt år tilbake. :blush: :blush:

8698[/snapback]

Arsenal burde vunnet den kampen også. Det mente alle spillerne også.

 

Håper Rosenberg kommer til Arsenal. Kult med skandinaviske spillere til klubben. Synd det ikke er noen norske...

Link to comment
Share on other sites

Synes ærlig talt ikke Rosenberg var så fryktelig imponerende i går. Jeg synes han ofte var ganske tam fremover, og jeg så bare små glimt av den teknikken han visstnok skal ha. Stikkeren på det første målet var fin, men jeg har mine tvil til at han er god nok for Arsenal. En pris på rundt 60 millioner kroner nevnt: Nei takk.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...