Jump to content

Alvaro Recoba til Arsenal?


Guest Viggo Viking

Recommended Posts

Guest Viggo Viking

I følge www.Goal.com så har Arsenal sett ut Avaro Recoba som den perfekte erstatter for Robert Pires!

 

Som kjent begynner Pires å komme i en alder der klubben bør begynne å se seg om etter erstatter (Dersom fremtidig erstatter ikke allerede er på plass i dagens stall), men å hente inn Reocoba på 29 år, som erstatter for Pires på 31, virker litt for utrolig til å være sant?

Link to comment
Share on other sites

Det ville være som squadplayer i så fall vil jeg tro. Men det hadde absolutt ikke gjort meg noe, han er gudbenådet og fantastisk god spiller, som sikkert kunne gjort nytte for seg.

Erstatter til Pires? Er ikke det Ryan Smith da? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Å hente Alvaro Recoba tror jeg ikke vill være idielt for Arsenal for han har et rykte på seg for å være en primadonna og hvill derfor absolutt ikke passe inn. En annen grunn er at hva skal vi med en erstater for Pires når erstatteren bare er to år yngere??? Det skjønner ikke jeg i hvertfall. Jeg synes at Arsenal heller burde brukke alle sine penger på å hente Wright-Phillips som kan spille både høyre og venstre ving. Wright-Phillips har jo tidligere utalt at han ønsker å spille for Arsenal, så Wenger løp å kjøp!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk Alvaro Recoba kunne vært en positiv tilvekst for laget.

For det første trenger vi mere bredde i stallen og for det andre så er han en fantastisk fotballspiller med kvaliteter som få i verden kan matche.

 

Hvis prislappen ikke er ille så synes jeg dette høres ut som et meget bra kjøp av the gunners :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hva f*** skal vi med Recoba??? I mine øyne er han utrolig oppskrytt. Det vil være en gedigen tabbe å hente han. Da er jeg enig med Alex89 at det er mye bedre å hente SWP. Han er ung, han har allerede vist sine takter på høyt nivå, så tenk bare hva han kan få utrettet i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Hva f*** skal vi med Recoba??? I mine øyne er han utrolig oppskrytt. Det vil være en gedigen tabbe å hente han. Da er jeg enig med Alex89 at det er mye bedre å hente SWP. Han er ung, han har allerede vist sine takter på høyt nivå, så tenk bare hva han kan få utrettet i Arsenal.

360[/snapback]

Jeg er delvis enig enig med deg, men i mine øyne er det bedre å hente Recoba enn f eks denne Jesus Navas fra Sevilla.

Link to comment
Share on other sites

Hva f*** skal vi med Recoba??? I mine øyne er han utrolig oppskrytt. Det vil være en gedigen tabbe å hente han. Da er jeg enig med Alex89 at det er mye bedre å hente SWP. Han er ung, han har allerede vist sine takter på høyt nivå, så tenk bare hva han kan få utrettet i Arsenal.

360[/snapback]

 

Er enig i at SWP er en bedre løsning men her er prislappen veldig avgjørende slik jeg har forstått, pluss at jeg er ganske sikker på at vi kan få konkurranse om Wrightys sønn. Skulle ikke forundre meg om russer roman åpner lommeboka si igjen her.

Da det gjelder Recoba er jeg uenig med deg at han er oppskrytt. Jeg er personlig en stor beundrer av av han og tror han kan bli en "hit" hos oss til tross for alderen. Han er for det første en veldig komplett spiller ( kanskje litt ustabil) og for det andre tilfører han oss rutine fra uttallige e-cup kamper.

Hvis vi får han billig, så hvorfor ikke???

Link to comment
Share on other sites

Begge trur eg nok på at vil gjøre det godt i Arsenal, men begge e ustabile på sitt ømme punkt.

Alvaro e ein liten primadonna mens SWP kan virke litt ustabil, men jobber godt uansett.

Så e jo vi innpå prisen og der e det SWP blir litt usikker. Men trur han e verdt det.

Så i det store bildet e SWP favoritten. Alltid likt han, sia han dukka opp i fotball har han virka som han har det som skal til. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest RobertPires
I følge www.Goal.com så har Arsenal sett ut Avaro Recoba som den perfekte erstatter for Robert Pires!

 

Som kjent begynner Pires å komme i en alder der klubben bør begynne å se seg om etter erstatter (Dersom fremtidig erstatter ikke allerede er på plass i dagens stall), men å hente inn Reocoba på 29 år, som erstatter for Pires på 31, virker litt for utrolig til å være sant?

280[/snapback]

 

 

Hva i all verden skal vi med Alvaro Recoba? Vi har Pires, som fortsatt holder et par år, dette sier jeg ikke grunnet nicket mitt nei folkens. Pluss at vi har Jose Antonio Reyes, Robin Van Persie og up and coming Ryan Smith og David Bentley. Alle disse er gode venstrebente spillere som er meget gode, å andre som kommer til å bli veldig gode. Da kan vi til og med risikere å få en engelsk mann i laget, hvis Ryan Smith og, eller David Bentley klarer å ta steget opp.

Link to comment
Share on other sites

Guest RobertPires
I følge www.Goal.com så har Arsenal sett ut Avaro Recoba som den perfekte erstatter for Robert Pires!

 

Som kjent begynner Pires å komme i en alder der klubben bør begynne å se seg om etter erstatter (Dersom fremtidig erstatter ikke allerede er på plass i dagens stall), men å hente inn Reocoba på 29 år, som erstatter for Pires på 31, virker litt for utrolig til å være sant?

280[/snapback]

 

 

Hva i all verden skal vi med Alvaro Recoba? Vi har Pires, som fortsatt holder et par år, dette sier jeg ikke grunnet nicket mitt nei folkens. Pluss at vi har Jose Antonio Reyes, Robin Van Persie og up and coming Ryan Smith og David Bentley. Alle disse er gode venstrebente spillere som er meget gode, å andre som kommer til å bli veldig gode. Da kan vi til og med risikere å få en engelsk mann i laget, hvis Ryan Smith og, eller David Bentley klarer å ta steget opp.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger da virkelig ikke Alvaro Recoba inn i laget. Visst vi skal skaffe oss en midtbane spiller så skal han da være et backup for Freddie. Vi har mer enn nok kvalitet på midtbanen så vi trenger ikke det engang og hvertfall ikke en arrogant spiller fra Inter.

Kjøp keeper og Forsvar Wenger

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...