Jump to content

Norsk fotball


bjornage

Recommended Posts

Når Premier League nærmer seg slutten og Arsenal nok en gang karrer seg til en plass blant de fire beste er det fint å vende blikket mot vår egen fotball og oppleve litt ekte glamour og festfotball.

 

Selv håper jeg Glimt klarer å rykke opp denne sesongen, men hva er deres lag og hvilke håp har dere for 2012?

Link to comment
Share on other sites

Har stor tro på at laget mitt, lillestrøm, kommer til å gjøre det bedre den kommende sesongen enn tidligere år. Håper på topp fem, mange lag som satser, lillestrøm inkludert. Er litt redd for at det skal ta litt av og at lønnsnivået skal bli høyt og at utgiftene skyter i været, slik at vi kommer til å slite økonomisk om ett par år. Liker bedre å bygge lag over tid enn slik vi har gjort nå, henta sju spillere og er kanskje flere på vei.

 

Ser uansett utrolig frem til at sesongen skal begynne, dette blir også det første året jeg har sesongkort. Forza Fugla!

Link to comment
Share on other sites

Håper at Tromsø, også iår, skal klare topp 3 i Tippeligaen og har veldig god tro på at dette skal skje! TIL fortsetter å satse på nordnorsk kvalitet, med alle nye signeringer fra nord-Norge. Årst, Lysvoll, Kristiansen og nå sist stortalentet Kind Bendiksen! Virker som Høgmo planlegger å gå tilbake til sin favorittformasjon; 4-2-3-1, med Bendiksen like bak Årst.

Link to comment
Share on other sites

Var da å så et par TIL-kamper når jeg var yngre og syntes det var stort å være på Alfheim. Etter å ha vært på både Highbury og Emirates er det bare møkkjedelig. Er da på Alta IFs hjemmekamper. Delvis siden jeg får betalt for det, da.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...