Jump to content

Edin Dzeko


Gooner For Life

Recommended Posts

Edin Džeko (født 17. mars 1986 i Sarajevo) er en bosnisk fotballspiller. Han spiller for klubben VFL Wolfsburg. Han ble ranket som nummer 13 i Gullballen for året 2009.

Dzeko er også en meget god spiss med toppkvaliteter både i lufta og på bakken, og han har scoret imponerende 36 mål på 42 kamper i forrige sesong, og har også i denne sesongen scoret flere mål.

 

Det siste er at Dzeko har sagt til agentene sine at han ønsker seg til Engelsk fotball og Premier League, både Manchester United, Manchester City, Chelsea og Tottenham`s ønskeliste står den bosniske landslagspissen sitt navn. Arsenal har vært koblet til Dzeko tidligere, men har antageligt blitt for dyr for Wenger.

men vi har da for all del nok penger til å bla opp 250 millioner som Wolfsburg krever, hvor er pengene fra Adebayor og Toure ?

 

Hva mener dere? Vil dere ha denne spissen? Istedenfor Chamakh?

 

-GFL

Link to comment
Share on other sites

Edin Dzeko er en spiller jeg har utrolig lyst på!

Han scorer utrolig mye for Wolfsburg, han er en hodesterk spiller men har også brae avslutteregenskaper med føttene.

 

Om jeg vil ha han istede for Chamakh er jeg litt usikker på.

Jeg mener Dzeko er litt bedre en Chanakh, men vi får jo Chamakh gratis, men Dzeko må vi nok ut med veldig mye får.

 

Men jeg blir glad om vi får en av de :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid hatt sansen for Edin Dzeko, og jeg vil fortsatt ha han til Arsenal. Men er det slik at vi får Chamakh + en klassekeeper istedet for kun Dzeko, så velger jeg utvilsomt det første alternativet. Er det slik at kun en av disse kommer inn så foretrekker jeg Dzeko foran Chamakh.

 

Han vil bli dyr, men jeg er ganske sikker på at han er et bedre alternativ for oss enn Chamakh.

Link to comment
Share on other sites

Edin Džeko (født 17. mars 1986 i Sarajevo) er en bosnisk fotballspiller. Han spiller for klubben VFL Wolfsburg. Han ble ranket som nummer 13 i Gullballen for året 2009.

Dzeko er også en meget god spiss med toppkvaliteter både i lufta og på bakken, og han har scoret imponerende 36 mål på 42 kamper i forrige sesong, og har også i denne sesongen scoret flere mål.

 

Det siste er at Dzeko har sagt til agentene sine at han ønsker seg til Engelsk fotball og Premier League, både Manchester United, Manchester City, Chelsea og Tottenham`s ønskeliste står den bosniske landslagspissen sitt navn. Arsenal har vært koblet til Dzeko tidligere, men har antageligt blitt for dyr for Wenger.

men vi har da for all del nok penger til å bla opp 250 millioner som Wolfsburg krever, hvor er pengene fra Adebayor og Toure ?

 

Hva mener dere? Vil dere ha denne spissen? Istedenfor Chamakh?

 

-GFL

 

hva med å plassere denne i dzeko-tråden?

 

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...c=4099&hl=dzeko

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...