Jump to content

Favoritt startellever


Skopling

Recommended Posts

God kveld!

 

Dette er den første topic'en jeg starter, så jeg håper at folk har forståelse når det gjelder om det allerede eksisterer en liknende topic, eller eventuelt om den er satt inn under feil kategori etc.

 

Jeg synes det hadde vært interessant å vite hvilken startellever som er favoritten til de ulike forumistene og da uavhengig av skader med dagens spillermateriale.

 

Min personlige favoritt er følgende:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy

Fabregas - Song - Diaby

Rosicky - Van Persie - Arshavin

 

Gjerne argumenter for hvorfor akkurat din startellever er den beste!

 

Kjør diskusjon!

Link to comment
Share on other sites

Tror det skal finnes en veldig lik tråd, men det gjør sikkert ingen ting, her er etter min mening vår beste ellever:

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - William Gallas - Thomas Vermaelen - Gäel Clichy

Abou Diaby - Alex Song - Cesc Fabregas

Samir Nasri - Robin v Persie - Andrey Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kan være enig at i det meste her utenom keeper plassen, men per i dag vil eg tro at Almunia er den beste keeperen vi har, selv om ikke han er en top 10 PL keeper..

 

Om to år vil eg tippe at Szczesny er den beste, om han fortsatt er i klubben da!

 

 

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy

Fabregas - Song - Diaby

Nasri - Van Persie - Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Eboue - Gallas - Vermaelen - Clichy

Rosicky - Cesc - Song - Nasri

RVP - Arshavin

 

Basert på dagens stall, så velger jeg Fabianski av tanken på at han må være bedre enn Almunia. Gi han sjangsen og se. Eboue istede for Sagna, det er pga at det så godt som aldri kommer ett godt innlegg fra den kanten. Resten av forsvarsrekka snakker vel for seg selv. De er soleklart bedre enn alternativene. Jeg ville kjørt Rosicky som en mer bred indreløper som skaper masse av rom for Eboue. Cesc og Song i tospann er dynamitt. Nasri i en ganske lik rolle som Rosicky. Arshavin mer over mot venstre i en slags bred Bergkamp rolle. Og RVP som den rendyrket spiss.

 

Men slik er det jo ikke. Og Wenger vet vel bedre enn meg, så er vel en grunn til at han stiller som han gjør :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...