RockyRocastle Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Bergensere! Klarer vi å stille lag her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Bergensere! Klarer vi å stille lag her? Det hadde vore moro! Eg kan stille! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skopling Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Hadde vært artig ja! Vet ikke om jeg har reist over fjellet for ferie da, ellers er jeg helt klart med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Skulle gjerne vært med, men tilbringer påsken på østlandet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Bergensere! Klarer vi å stille lag her? Jeg stiller gjerne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Kan sikkert være med som keeper.. Edit 24 Mars: Må desverre trekke meg, da eg skal jobbe hele påska! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.