Jump to content

FIFA 2005


Jannis

Recommended Posts

Hallo! Driver på med karriæremodus på Fifa05 å er kommet til år 2009.

Jeg har ikke tapt en kamp ennå... spiller på amatør :P

Men jeg vil ha mere angrep... Backene står bake med 16 metern og midtbanene står på midtstreken hele tiden når jeg er i angrep.. Kjipt..

Jeg spiller med Arsenal (selvfølgeli)

 

Jeg spiller i en 4 3 3 Formasjon:

 

Cissè Henry Reyes

 

Fabregas Vieira Ljumberg

 

Cole Terry Toure Lauren

 

Cassilas

 

Vet at dette ligner lite på Arsenal, men er jo som sagt i 2009

 

 

Takktikken er:

 

Mentalitet: Angrip

Angrep: Ballbesittelse

Forsvar: Press

Offsidefelle: På

Venstre corner: Cissè

Høyre corner: Cole

Frispark: Henry

Straffe: Henry

Kaptein: Vieira

 

Noen som kan hjelpe? Jeg spiller på ps2.

Takker for svar!

Link to comment
Share on other sites

Guest gunner13

Ganske imponerende må jeg si...<_<

Selv om jeg ikke har FIFA 2005 tror jeg at det du spiller med er en av de beste lagformasjonene du kan få på spillet... :P :blink:

Men jeg tror at du kunne ha skaffet deg en annen keeper f.eks Robinson eller noe lignende...

Link to comment
Share on other sites

Fint lag dette her jannis prøv å sette backene opp i en posisjon som er over stopperne dine. Da vil du få mer støtte av backene. visst du ikke allerede har det da.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

FIFA er faktisk ikke annet enn dugelig med søppel! Pro evolution soccer derimot er en nytelse som jeg enda ikke er blitt lei av. Med fifa tar det kanskje en dag, så gidder jeg ikke mer.

 

og hvorfor spiller du amatør? må jo være forferdelig kjedelig. spill world class!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Van Persie
og hvorfor spiller du amatør? må jo være forferdelig kjedelig. spill world class!

7008[/snapback]

Du blir rundspilt totalt hvis du spiller world class. Jeg blir i allefall det. Bedre med noe midt i mellom-nivå.

 

Selv har jeg kommet til 2007-sesongen. Har vært innom Servette, Celtic og har nå Monaco. Skal seff prøve å komme til Arsenal.

Kom faktisk til 2015-sesongen for en stund siden, men uheldigvis ble alt slettet :D.

Det som irriterer meg med Fifa er at det tar så lang tid å trene opp de unge spillerne, selv om jeg har nivå 10 på alle de ansatte. Også mister alle spillerne fart når de er over 30 år, men det er vel ikke så rart.

 

Gleder meg til Fifa 2007 kommer ut. Da er det Emirates Stadium, og ikke Highbury som er hjemmebanen. Blir spennende å se hvordan Emirates ser ut på Fifa :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...