kebabslasken Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Veit ikke helt hvor det er riktig å legge denne tråden. Men i og med at jeg tipper ganske mange spiller Fantasy Premierleague tenkte jeg det kanskje var moro og ha en egen internliga med bare Arsenal supportere. Hvem klarer å spille med hodet kontra hjertet?? Ligaen heter "True Gunner" For dem som har lyst til å melde seg på er koden: 946549-205673 Veit ikke helt hvor det er riktig å legge denne tråden. Men i og med at jeg tipper ganske mange spiller Fantasy Premierleague tenkte jeg det kanskje var moro og ha en egen internliga med bare Arsenal supportere. Hvem klarer å spille med hodet kontra hjertet?? Ligaen heter "True Gunner" For dem som har lyst til å melde seg på er koden: 946549-205673 Forresten til de som ikke veit hva dette er så følg linken under og registrer deg. Er faktisk veldig morsom http://fantasy.premierleague.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Her finner du Fantasy Premier League-tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kebabslasken Posted August 9, 2009 Author Report Share Posted August 9, 2009 Her finner du Fantasy Premier League-tråden. hehe... tok skjea i egen hånd jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Er faktisk veldig morsom Er du? Fantasy Premier League blir nok dessverre kjedelig etter noen runder. Det beste er å sette opp laget første gang. Uansett, denne tråden kan vel stenges? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.