Jump to content

TV2s Tourmanager 2009


Evju

Recommended Posts

Er det noen som har meldt seg på Tourmanager 2009 her inne? Disse ukene i juli er jo de herligste, og det er blitt en tradisjon å følge Kaggestad, Paasche, Lauritzen og rytterne gjennom Frankrike disse ukene.

 

Har meldt på lag? Så vidt jeg vet kan du fortsatt gjøre det, selv om du naturligvis ikke vil få noe poeng for de etappene du har gått glipp av.

 

Meld på lag her!

 

Har laget en privatliga som heter "Arsenal Norway". Den er ikke passordbeskyttet.

 

Laget mitt heter for øvrig Hybris, og jeg er storfornøyd med dagens etappe da jeg selvfølgelig hadde Cancellara på laget, i tillegg til sportsdirektøren i TSB, Kim Andersen.

Link to comment
Share on other sites

Vi får nå se da :) Var visst noen som gjorde det en del skarpere enn meg på tempoen i går, og det samme gjelder nok i dag. Men jeg har både Cavendish og Hushovd på laget (1. og 4. plass), i tillegg til Renshaw (13. plass) og Dessel (i brudd) som plukket noen poeng for meg i dag. Skal ikke gjøre det altfor lett å ta innpå meg! ;)

Link to comment
Share on other sites

Meldte meg netopp på lag, og joinet ligaen. Har absolutt null peiling på sykkelsport, og det er vell noe som inntreserer meg lite, men skal prøve å sette meg inn i årets Tour de France. Slår ofte på tven helt mot slutten av etappene, for å se hvordan det går med Thor og Kurt. ;) Trenger ny sykkel, er derfor jeg meldte meg på, selv om det er så minimale muligheter for at jeg vinner som overhode mulig. Ettersom jeg har minimal peiling på sykkel, så valgte jeg de eneste jeg vet om (les. Hushovd, Sastre, Cavendish) og de med de kuleste navnene, bl.a annet en med navnet Anton, håper det bringer lykke. :)

Link to comment
Share on other sites

Har et lag selv som ikke har fått en flying start, men har Cancelara, Cavendish, Tony Martin, Schleck brødrene, Bradley Wiggins, Nibali, Fletcha og et par til :)

 

Joiner privatligaen " Arsenal Norway " straks.

Link to comment
Share on other sites

Har meldt på laget mitt i privatligaen nå. Har derimot gått på to store blemmer med å ha Freire (0 poeng) og Menchov (Tapt MYE tid). Gidder derimot ikke å bytte dem ut siden det de er mye kjipere dersom de begynner å vinne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...