Jump to content

Fredrikstad/Sarpsborg?


vieira04

Recommended Posts

Hei!

 

Nå ser det endelig ut som om jeg får en frihelg, og den hadde jeg tenkt å nyte så godt jeg kunne. Hva kunne vært bedre med et bra treff med Arsenal supportere for å støtte laget sitt mot Chelsea i FA cupen?

 

Er det mange som tenker det samme i området?

Jeg synes Bar(t) i Fredrikstad er en ok plass, men de gangene jeg har vært der har det vært et fåtall supportere.......svært få.

Det må da være noen der ute som har samme tanke?

 

Om det er noen som skal lage liv i Fredrikstad, så hør fra deg. Det burde være realistisk med en 15-20 Goonere?

Jeg stiller om flere ønsker å treffe likesinnede med litt god drikke både før, under, og for å feire etter kampen.

 

(eller må jeg dra til Sarp, for de har vel en pub. Noen erfaringer?)

 

Kevin som venter på skalpen til Chelsea

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Nå ser det endelig ut som om jeg får en frihelg, og den hadde jeg tenkt å nyte så godt jeg kunne. Hva kunne vært bedre med et bra treff med Arsenal supportere for å støtte laget sitt mot Chelsea i FA cupen?

 

Er det mange som tenker det samme i området?

Jeg synes Bar(t) i Fredrikstad er en ok plass, men de gangene jeg har vært der har det vært et fåtall supportere.......svært få.

Det må da være noen der ute som har samme tanke?

 

Om det er noen som skal lage liv i Fredrikstad, så hør fra deg. Det burde være realistisk med en 15-20 Goonere?

Jeg stiller om flere ønsker å treffe likesinnede med litt god drikke både før, under, og for å feire etter kampen.

 

(eller må jeg dra til Sarp, for de har vel en pub. Noen erfaringer?)

 

Kevin som venter på skalpen til Chelsea

 

hehe, da får man det bekreftet med så mange tilbakemeldinger, at noe Arsenal-miljø i Fredrikstad er fraværende :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...