Jump to content

Internettansvarlig nå må du våkne!


Guest EvenA

Recommended Posts

For all del, du har gjort og gjør sikkert en fantastisk jobb i det skjulte her på Gunners.no! Men når det ikke engang går ann å kontakte deg på PM fordi inboxen er full, da har det vell gått litt langt?

 

Greit at du kanskje ikke har allverdens av tid, og lever et liv utenom og alt det der. Men da er det kanskje på tide å gi en av dagens moderatorer adminansvaret på forumet? Og eventuelt plukke opp en moderator til, eller noe lignende!

 

Selvsagt er dette en klage, men den er ikke onsinnet som så mange ganger før her!

Link to comment
Share on other sites

For all del, du har gjort og gjør sikkert en fantastisk jobb i det skjulte her på Gunners.no! Men når det ikke engang går ann å kontakte deg på PM fordi inboxen er full, da har det vell gått litt langt?

 

Greit at du kanskje ikke har allverdens av tid, og lever et liv utenom og alt det der. Men da er det kanskje på tide å gi en av dagens moderatorer adminansvaret på forumet? Og eventuelt plukke opp en moderator til, eller noe lignende!

 

Selvsagt er dette en klage, men den er ikke onsinnet som så mange ganger før her!

 

Har du prøvd å kontakte han på epost? Internettansvarlig (a) gunners.no , Fekk svar iløpet av kort tid når eg sendte han mail.

Link to comment
Share on other sites

For all del, du har gjort og gjør sikkert en fantastisk jobb i det skjulte her på Gunners.no! Men når det ikke engang går ann å kontakte deg på PM fordi inboxen er full, da har det vell gått litt langt?

 

Greit at du kanskje ikke har allverdens av tid, og lever et liv utenom og alt det der. Men da er det kanskje på tide å gi en av dagens moderatorer adminansvaret på forumet? Og eventuelt plukke opp en moderator til, eller noe lignende!

 

Selvsagt er dette en klage, men den er ikke onsinnet som så mange ganger før her!

 

Har du prøvd å kontakte han på epost? Internettansvarlig (a) gunners.no , Fekk svar iløpet av kort tid når eg sendte han mail.

 

Har ikke prøvd det, jeg vet selvsagt at det er en mulighet. Men Gunners.no innholder mere enn en nyhetsside, og da bør det også være en administrator eller en internettansvarlig som vi kaller han her som er tilstede også på forumet. Føler at forumet blir så til de grader nedprioritert, og jeg veit om flere!

Link to comment
Share on other sites

Kan være enig at det til tider er lavt nivå på forumet her, men det er da dere erfarne brukere burde bli med i diskusjoner og hjelpe forumet opp på et høyere nivå.

 

Så blir bare dumt og skylde alt på det!!

Link to comment
Share on other sites

Er da så til de grader enig med dere over. Elendig nivå, men er ikke en administrator en mann som skal hjelpe et forum framover?

 

Men det er ikke så mye vits i å kjøre en lang diskusjon på dette! Var et forsøk på å få kontakt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...