Jump to content

Mark Noble


hermz

Recommended Posts

Arsène Wenger må ut og shoppe på nyåret. Han har skrevet opp Marcos Senna, Yaya Toure og Mark Noble på ønskelisten sin. Cesc Fabregas er som kjent ute av spill i tre til fire måneder. (Daily Mirror)

 

Onsdagens Premier League-rykter - Fotball - Nettavisen

 

I følge Daily Mirror har Wenger både Senna, Toure og Noble på ønskelista. Ettersom Fabregas er ute i fire måneder trengs det virkelig forsterkning på midtbanen. Alle disse er tre spennende spillere som er hjertlig velkommen til Arsenal.

 

Mark Noble spiller for øyeblikket for West Ham. Han er engelsk og spiller sentral midtbane. Uten om det har jeg sett svært lite av han, men jeg har hørt en del bra om denne karen. Skal visst være en kriger. Noen som vet noe mer om han?

 

Mange Arsenal-rykter nå. Spennende! :P

 

Prøvde å søke etter en Noble tråd, men fant ingenting. Skal det dukke en opp limer bare en mod sammen disse trådene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Strålende talent. Ut fra det jeg har sett fra ham, primært i de forrige to sesongene for Hammers, vil jeg anslå følgende:

 

+: Godt blikk, stor arbeidsmoral, blør for drakta, gode kortpasninger.

 

-: Ustabile prestasjoner, ingen luftbaron, middels langpasninger.

 

Han ansees nok som et såpass stort talent at han kan bli litt for dyr sammenlignet med andre "perler" AW har kartlagt. Kanskje det fins en med tilsvarende ferdigheter i Ytre Mongolia, f.eks.? :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...