oh2bagooner Posted April 16, 2005 Report Share Posted April 16, 2005 Hei! Skal til London 8 mai i og er ute etter 1 billett til Arsenal-Liverpool, det skulle ikke mot all formodning være noen der ute som kan hjelpe meg? Mine venner i London kunne ikke hjelpe meg denne gangen. Kanskje det var noen som hadde tenkt seg på denne kampen, men som nå heller skal på FA cup Finale? Venter i spenning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oh2bagooner Posted April 18, 2005 Author Report Share Posted April 18, 2005 Ingen som kan hjelpe der ute? Har normalt tigang på billetter og kan selvsagt prøve å gjøre en tjeneste tilbake ved en annen annledning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry Yri Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 ...Hjelp fra Bergen! Skal selv over for å se Arsenal - L'pool (loosers never walk alone) Prøv : Tommy Mack. Han holder til på Picadilly Circus Underground Station. Du kan treffe han på tlf: 00 44 207 439 **** ...han skal ha £200 for en billett på East lower tier. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruben_The_Gooner Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Jeg har ikke billetter til denne kampen. Beklager så mye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oh2bagooner Posted April 19, 2005 Author Report Share Posted April 19, 2005 Heisann og takk for tipset. Å handle med en "hai" på Piccadilly C hadde jeg håpet å unngå, 200£ er på grensen til sinnsykt og jeg er egentlig ikke all verdens happy for å støtte disse haiene så alt for mye! Tragisk at billetter som reale gooners ønsker seg skal gå til slik overpris til nysjerrige turister eller desperate fans. Ikke det at jeg kan skryte av å IKKE ha handlet med "haiene" rundt THOF, men har en liten "usmak i kjeften" hver gang. Dersom noen ønsker å dekke billetten sin++ så er det en annen sak i mine øyne. I verste fall ser jeg kampen på pub. Men dersom noen kan hjelpe så hadde det vært fint ! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Jeg anbefaler at man ikke legger ut telefonnummer i hytt og pine vær. Ta slike ting på PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruben_The_Gooner Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Jeg anbefaler at man ikke legger ut telefonnummer i hytt og pine vær. Ta slike ting på PM. 6340[/snapback] Hvorfor? Skal du lissom ta oss? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Jeg anbefaler at man ikke legger ut telefonnummer i hytt og pine vær. Ta slike ting på PM. 6340[/snapback] Hvorfor? Skal du lissom ta oss? 6511[/snapback] For deres egen del kanskje!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruben_The_Gooner Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Jeg anbefaler at man ikke legger ut telefonnummer i hytt og pine vær. Ta slike ting på PM. 6340[/snapback] Hvorfor? Skal du lissom ta oss? 6511[/snapback] For deres egen del kanskje!!! 6554[/snapback] Hææ? Mener du at han er farlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Ganske enkelt fordi det er en uting å legge ut andres telefonnummer på nettet. Derfor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmad Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Jeg anbefaler at man ikke legger ut telefonnummer i hytt og pine vær. Ta slike ting på PM. 6340[/snapback] Enig. Hør på Chaz, han er stor gutt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Jeg anbefaler at man ikke legger ut telefonnummer i hytt og pine vær. Ta slike ting på PM. 6340[/snapback] Enig. Hør på Chaz, han er stor gutt. 6673[/snapback] Det er du også. Jaså, Arsenal - Liverpool? Det synes jeg er verdt de 200£ han skulle ha for. Perfekt kamp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oh2bagooner Posted April 22, 2005 Author Report Share Posted April 22, 2005 Hei! Å bruke 200£ er ikke problemet , men å "støtte" disse svartebørshaiene en annen sak, har vel sagt mitt om det i tidligere innlegg. Den gang jeg var 1.reisgutt ville jeg ikke tenkt meg om, men har etter hvert fått ett litt anstrengt forhold til disse gutta. Er fortsatt ute etter billett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bleader Posted April 23, 2005 Report Share Posted April 23, 2005 Jeg kan normalt skaffe billetter til Arsenals kamper, men da må dere kontakte meg minst 2 måneder før kampen skal spilles. Så nerme opp til kampen spilles er det nok svært vanskelig å få tak i "normale" billetter. Mitt råd er (så at du vurderte å se kampen på pub) Finn in pub i nærheten, gå ut i gate 10-15 min før kick off. Da kan det fort være at du får billett for nesten samme pris som de ble kjøpt for. Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 23, 2005 Report Share Posted April 23, 2005 Hei!Skal til London 8 mai i og er ute etter 1 billett til Arsenal-Liverpool, det skulle ikke mot all formodning være noen der ute som kan hjelpe meg? Mine venner i London kunne ikke hjelpe meg denne gangen. Kanskje det var noen som hadde tenkt seg på denne kampen, men som nå heller skal på FA cup Finale? Venter i spenning! 6064[/snapback] Jeg kan ikke hjelpe.... men...: GOD TUR... Hils til Henry... hehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 23, 2005 Report Share Posted April 23, 2005 Hei!Å bruke 200£ er ikke problemet , men å "støtte" disse svartebørshaiene en annen sak, har vel sagt mitt om det i tidligere innlegg. Den gang jeg var 1.reisgutt ville jeg ikke tenkt meg om, men har etter hvert fått ett litt anstrengt forhold til disse gutta. Er fortsatt ute etter billett. 6718[/snapback] Det er ikke farlig å støtte "Svartebørshaiene"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oh2bagooner Posted April 23, 2005 Author Report Share Posted April 23, 2005 Er ikke redd for svartebørs, er bare ikke begeistret for å støtte disse karene. Å få kjøpt en billett til "face value" utenfor THOF før/rett etter kampstart er helt klart en mulig løsning, men det hadde jo vært fint å reise bort å ha en billett klar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted April 23, 2005 Report Share Posted April 23, 2005 Her et tips: Ta med noe digg på puben før kampstart, f.eks reinspølse eller noe annet de aldri har smakt. Da blir du fort kompis med noen, og det er alltids en eller annen som klarer å trylle frem en billett til en fornuftig pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oh2bagooner Posted April 23, 2005 Author Report Share Posted April 23, 2005 Har spandert reinspølse tidligere, men gutta spydde nesten, akkevitt derimot synes de er kanon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted April 24, 2005 Report Share Posted April 24, 2005 Har spandert reinspølse tidligere, men gutta spydde nesten, akkevitt derimot synes de er kanon! 6770[/snapback] Hva med elgpølse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 24, 2005 Report Share Posted April 24, 2005 Joika Link to comment Share on other sites More sharing options...
oh2bagooner Posted May 9, 2005 Author Report Share Posted May 9, 2005 Heisann! Sitter paa heathrow, litt saar i halsen og litt uggen etter en herlig kveld paa Highbury og pub i Islington utover kvelden. Endte opp med aa sitte i Clock End paa sesongbilletten til en engelsk kompis mens en kamerat som ble med paa turen i siste liten fikk biletten jeg hadde til West Upper. Flott stemning og et viktig resultat. Snodig aa gaa inn pa THOF med sesongbillett-heftet! Mange morsomme sanger paa 'pool fansens bekostning i gaar, "You will never get a job..... " Til tonene av Never walk alone, og "Eeeeeverton, in champions league!" var morsom underholdning. Naa er det bare aa glede seg til cup finalen! Vidar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.