Jump to content

PL vs CL


Ravenghost

Recommended Posts

At Porto ble slått 4-0 har ingenting med at Arsenal driter seg ut mot championshiplag som Sunderland og Hull. CL er noe helt annet enn PL, og som Wenger sier er det mye enklere å slå middelmådige lag i CL enn i PL.

Arsenal måtte reise seg mot Sland for å revansjere Hull, for seieren mot Porto har ingenting å si i den sammenheng. Vi møter annerledes taktikk i CL enn i PL, og derfor må man jo angripe det likt også.

Link to comment
Share on other sites

At vi taper hjemme for Hull har jeg lite forståelse for, men at vi "kun" klarer uavgjort mot et sterkt lag som Sunderland i Nord-England, kan jeg derimot leve med. "Championshiplaget Sunderland"? -Det finnes ikke lengre. Sunderland har gjort mange bra kjøp i sommervinduet, og jeg tror at stallen deres er katabel til å klare topp 10 i Premier League. Og spesielt med en "fightingmanager" som Roy Keane ved roret.

 

Men skal ikke gjøre dette til en Sunderland-tråd. Forstår ikke helt diskusjonsemnet med denne topicen, hva mener du egentlig? Sorry hvis det er jeg som er en komplett idiot, altså.

Link to comment
Share on other sites

At vi taper hjemme for Hull har jeg lite forståelse for, men at vi "kun" klarer uavgjort mot et sterkt lag som Sunderland i Nord-England, kan jeg derimot leve med. "Championshiplaget Sunderland"? -Det finnes ikke lengre. Sunderland har gjort mange bra kjøp i sommervinduet, og jeg tror at stallen deres er katabel til å klare topp 10 i Premier League. Og spesielt med en "fightingmanager" som Roy Keane ved roret.

 

Men skal ikke gjøre dette til en Sunderland-tråd. Forstår ikke helt diskusjonsemnet med denne topicen, hva mener du egentlig? Sorry hvis det er jeg som er en komplett idiot, altså.

 

Er enig i at vi kan leve med 1p borte mot Sunderland, men vi kan ikke akseptere måten gutta viste seg.

Link to comment
Share on other sites

At vi taper hjemme for Hull har jeg lite forståelse for, men at vi "kun" klarer uavgjort mot et sterkt lag som Sunderland i Nord-England, kan jeg derimot leve med. "Championshiplaget Sunderland"? -Det finnes ikke lengre. Sunderland har gjort mange bra kjøp i sommervinduet, og jeg tror at stallen deres er katabel til å klare topp 10 i Premier League. Og spesielt med en "fightingmanager" som Roy Keane ved roret.

 

Men skal ikke gjøre dette til en Sunderland-tråd. Forstår ikke helt diskusjonsemnet med denne topicen, hva mener du egentlig? Sorry hvis det er jeg som er en komplett idiot, altså.

De har brukt mye penger, men det er stort sett på Ferdinand. Laget de stilte med mot oss er ikke bedre enn at de skal slåss av et lag som skal slåss om seriegull. Spillere som Collins, McCartney, Whitehead og Reid er spillere som aldri har vært særlig gode. Ferdinand og Cisse har alltid vært litt oppskrytt. Richardson og Chimbonda var bedre for 2 sesonger siden. Malbranque er vel den eneste på det laget som er veldig god. Har sansen for han. Gir alt alltid.

 

For ordens skyld: Manu, Tottenham, Chelsea og Liverpool er de eneste lagene Arsenal kan være fornøyd med ett poeng borte mot om de vil være gullutfordrer. Vi gjorde Sunderland gode. Glem ikke det. Hadde vi lagt oss lengre bak på banen, hadde rommene dukket opp...

Link to comment
Share on other sites

 

For ordens skyld: Manu, Tottenham, Chelsea og Liverpool er de eneste lagene Arsenal kan være fornøyd med ett poeng borte mot om de vil være gullutfordrer.

 

Haha, dagens! :D

 

 

Bytt ut spurs med city, så kan vi bli enige på det punktet!

Link to comment
Share on other sites

 

For ordens skyld: Manu, Tottenham, Chelsea og Liverpool er de eneste lagene Arsenal kan være fornøyd med ett poeng borte mot om de vil være gullutfordrer.

 

Haha, dagens! :D

 

 

Bytt ut spurs med city, så kan vi bli enige på det punktet!

Dette er altså slik det er i teorien. For Liverpool er det Arsenal, Chelsea, Manu og Everton. For Manu er det City, Chelsea, Lpool og oss. For Chelsea er det Manu, Lpool, oss og kanskje Tottenham

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...