Jump to content

Fantasy Champions League


Eboue

Recommended Posts

Vi har en Fantasy Premier League tråd her på forumet, og nå som sesongens første Champions League-runde snart er i gang, er det på sin plass med en tråd for Fantasy Champions League.

 

Hvis folk er usikre på reglene for Fantasy Football er det bare å ta en kikk i den nevnte Fantasy Premier League-tråden, der reglene er forklarte ganske bra fordelt på flere poster.

 

Jeg har laget en liga for forumet. Den heter Arsenal Norway, og for å få adgang der må man bruke dette passordet: 73671-14447. Håper mange vil registrere seg der.

 

Mitt lag:

Iker Casillas

Darijo Srna - Phillipe Mexes - Juan - Carles Puyol

Ricardo Quaresma - Joe Cole - Andres Iniesta - Arjen Robben

Robin van Persie - Emmanuel Adebayor

 

Benk: Artur Boruc, Mariusz Lewandowski, Javier Mascherano, Giampaolo Pazzini

 

Pris på lag: 100

Lagkaptein: Emmanuel Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer faktisk ikke å registrere meg, tragisk men sant. Dette står hele tiden:

Please note only Western characters can be used in all text fields.

 

Det betyr? Engelsk, ikke min sterke side. :ph34r:

Betyr kanskje at du ikke kan bruke Æ, Ø eller Å.

Det trodde jeg også, men det har jeg ikke brukt. Har prøvd i en time nå. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Tillater meg å kommentere laget ditt, zaldor. Midtbanen din ser meget sterk ut, men jeg vil gjerne si at Yaya Toure neppe kommer til å spille fast på Barcelonas lag denne sesongen, på grunn av ankomsten av Keita. I forsvar gjelder det samme Willy Sagnol som sannsynligvis vil bli henvist til benken av AC Milan's Oddo som har kommet til Bayern på lån denne sesongen.

 

I mål er jeg overrasket over valget ditt. Artur Boruc koster såvidt jeg husker det samme som Isaksson, og da er det ihvertfall ingen tvil om hvem jeg hadde valgt.

 

Bare et par tips, jeg sier ikke at du må gjøre endringer på grunn av det jeg sier, men det er dumt å tape poeng på grunn av at spillerne du har ikke spiller fast.

Link to comment
Share on other sites

Imers:

Valget av Toldo som målvakt er meget tvilsomt. Julio Cesar er Inter's førstekeeper, og dermed blir det veldig lite spilletid på Toldo. Ellers ser backrekka bra ut, selv om jeg synes du har gjort veldig feil prioritering ved å plassere Chivu på benken til fordel for Lewandowski. Shakhtar-spilleren er et meget bra valg hvis man skal ha en billig og god forsvarer, men når du investerer i Chivu, så bør heller han være førstevalget ved siden av Puyol. På midtbanen ser det bra ut. Både Alonso og VdV bør få med seg en god del målgivende. Valget av Cana er jeg dog ikke helt overbevist om er riktig. Poengene for midtbanespillere kommer mye av målgivende og mål, noe Cana ikke er kjent for å ha for mye av. Han er mer en defensiv oppriver som du ikke vil få veldig mange poeng fra. Spissene ser bra ut, men jeg er usikker på om det er verdt å bruke mye penger på Klose når du kun har ham på benken. Da kan du heller selge ham, få inn en noe dårligere spiss og forsterke førsteelleveren. Skjønner heller ikke helt logikken ved å ha Sagna som kaptein.

 

Hermz:

En meget sterk ellever du har satt sammen her. Har faktisk veldig lite å utsette på dette laget. Forsvarerne er alle klassespillere som spiller på gode lag som slipper inn lite mål. Midtbanespillerne er en stor offensiv kraft med mange målgivende pasninger i snitt. På topp bør det også være mye mål, selv om jeg ikke helt har tro på at Benzema kommer til å score så mye. En meget god spiller, men Lyon er ikke kjent for å banke inn mål, og har havnet i en god gruppe. Har tro på at du kan score høyt med dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Tillater meg å kommentere laget ditt, zaldor. Midtbanen din ser meget sterk ut, men jeg vil gjerne si at Yaya Toure neppe kommer til å spille fast på Barcelonas lag denne sesongen, på grunn av ankomsten av Keita. I forsvar gjelder det samme Willy Sagnol som sannsynligvis vil bli henvist til benken av AC Milan's Oddo som har kommet til Bayern på lån denne sesongen.

 

I mål er jeg overrasket over valget ditt. Artur Boruc koster såvidt jeg husker det samme som Isaksson, og da er det ihvertfall ingen tvil om hvem jeg hadde valgt.

 

Bare et par tips, jeg sier ikke at du må gjøre endringer på grunn av det jeg sier, men det er dumt å tape poeng på grunn av at spillerne du har ikke spiller fast.

 

Tusen takk for tips! Du har visst litt bedre oversikt enn meg. Jeg skal se litt på det og kommer kanskje ti lå endre. Sagnol kunne jeg egnentlig tenke meg ut slik at jeg kan plukke litt mer fra laget til Bayern. Jeg kommer nok til å ofre Toure hvis han sannsynligvis ikke kommer til å spille fast. Skal se på det. :ph34r:

 

Når det gjelder keeperplassen, så vurderte jeg faktisk Boruc, men her vet jeg hva jeg gjør. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Har startet veldig bra hittil, eneste score i gleden er at Veloso sitter på benken. Uten om det har Gerrard på laget, han har nettet to ganger. Dessuten så har resten av laget startet, av de som spiller kamp i dag. Dette virker lovende. B)

 

Edit: Takk for kommentar, Martin.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...