gunnersfan Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Er det eit register med medlemsnummer tilgjengeleg eller må ein vente på neste gunnerspost hvis ein ikkje hugsar medlemsnummeret sitt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Står ikke det på profilen din her inne på gunners.no? Jeg kan sende deg PM med medlemsnummeret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted September 2, 2008 Author Report Share Posted September 2, 2008 Står ikke det på profilen din her inne på gunners.no? Jeg kan sende deg PM med medlemsnummeret. Takker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Står ikke det på profilen din her inne på gunners.no? Jeg kan sende deg PM med medlemsnummeret. Jeg skjønte ikke dette svaret jeg. Her på gunners.no står det at jeg har medlemsnummer 1126, men mitt medlemsnummer i ASCN er 8706 BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Det var snodig... Når jeg går inn på profilen din står det 8706... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Det var snodig... Når jeg går inn på profilen din står det 8706... ok, du har sikkert rett men jeg finner det ikke. Mulig du som mr. Moderator har tilgang til å se medlemsnummer og ikke jeg (det høres snodig ut). BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Det var snodig... Når jeg går inn på profilen din står det 8706... ok, du har sikkert rett men jeg finner det ikke. Mulig du som mr. Moderator har tilgang til å se medlemsnummer og ikke jeg (det høres snodig ut). BE Neida, det er ikke snodig. Vi registrerte oss med medlemsnummer på forumet, så de er sikkert lagret. De er nok skjult fra almennheten for at vi ikke skal kunne binde medlemsnummer opp mot spesifikke navn og dermed gjør ting i supporterklubben med andres navn. Noe sånt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RFM3000 Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 haleis. hvilket passord bruker man når man skal logge inn på hjemmesiden med medlemsnr? Funker ikke med det jeg har på forumet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 haleis. hvilket passord bruker man når man skal logge inn på hjemmesiden med medlemsnr? Funker ikke med det jeg har på forumet? Som nevnt før, så er ikke dette i bruk for vanlige medlemer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.