Jump to content

2008.08.12 Boreham Wood B


Eboue

Recommended Posts

Da ble det 4-0 til slutt ja... En flott oppvisning av reservene! Siste treningskamp i sommer og den virket veldig lovende, i hvert fall i 1.omgang. Skal bli gøy å følge dette laget gjennom sesongen, og håper på å få med meg så mye som mulig. En del av spillerne virker også lovende og håper på å få sett dem i ligacupen eller noe sånt. Også alltid moro at spissene scorer, det er bra for selvtilliten, så får vi nå se hva reserveligaens yngste (?) lag får til i år.

 

Er foran sesongen spesielt spent på Merida, Barazite, Mannone og selvfølgelig Nordtveit, Simpson og Lansbury kan sikkert også få til noe. Hvert år er nokså viktig for spillerne å få utviklet seg på. Jack Wilshere, Kieran Gibbs og Mark Randall er med a-laget til Nederland og det lover jo godt for dem. Fabianski, Djourou, Traore og Justin Hoyte er vel også spillere vi kan få sett på reservelaget i år, men vi får nå se hvordan de alle utvikler seg... Ramsey og Bischoff er jeg usikre på, men jeg tror og håper Carlos Vela vil holde seg for god for å spille med reservene! :) Blir spennende å se!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...