Jump to content

Forutsigbare Henry


Guest Blunter

Recommended Posts

Guest Blunter
Ooo.....Trodde du at du var veldig smart nå? :blink:  Uff jeg synes synd på deg. Ikke for å ha startet et tåpelig innleggg hvor overskrifter er "forutsigbare henry", men fordi du virkelig trodde at du hadde rett og at du klarte å tenke lenger enn alle andre her inne :)

 

Nei....må bare si at du har helt tåplige argumenter. Selvfølgelig skal du få lov til å mene hva du vil, men du mener den slags, da har du et par skruer løs.  :o

 

Hvis ikke Henry er mannen som kan vinne kamper for oss alene, hva f*** med alle de kampene hvor scoringene hans har gitt oss seier og ført oss videre??? Hvis du mener at Henry ikke scorer mot de store lagene så må du søren meg begynne å følge med på kampene istenfor å skrive ting du ikke veit noe om. Hvem scorte hjemme mot BM?? Hvem scorte to mot Chelsea?? Hvem scorte 3 mot Liverpool ifjor?? Og hvorfor er det SÅ farlig hvis han ikke scorer på EN eller TO kamper??? En spiller som scorer Gud vet hvor mange mål per sesong, kan vel ha sine dårlige dager. Eller faktisk så er det ikke dårlige dager, de gangene han ikke scorer så er han den som er nestsist på ballen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Å....så irritert jeg ble på deg nå! Må bare si at neste gang du skal legge inn et innlegg, så burde du virkelig tenke deg nøye om. Eller, vær så snill, gjør oss alle en tjeneste, IKKE skriv noen flere innlegg du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Uff, beklager hvis det var stygt språkbruk i det jeg skrev, det var ikke meningen!

5895[/snapback]

 

 

Hehe, dette er vel betegnelsen på en fjortiss.

 

Likte godt dette selvmotsigende utsagnet Selvfølgelig skal du få lov til å mene hva du vil, men du mener den slags, da har du et par skruer løs.

 

Gå hjem og vogg lillegutt!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Må si sorry for at jeg var frekk i kjeften, leste gjennom det senere, synes jeg kunne ha sagt mine meninger på en ordentelig måte, så det må jeg bare beklage Blunter. :D ;)

 

Men jeg fortsatt uenig med deg. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Må si sorry for at jeg var frekk i kjeften, leste gjennom det senere, synes jeg kunne ha sagt mine meninger på en ordentelig måte, så det må jeg bare beklage Blunter. :D  ;)

 

Men jeg fortsatt uenig med deg. ;)

5977[/snapback]

fy skamme!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Blunter

vi har klart oss fint uten henry før vi, og kan fint greie det igjen.

 

Tipper vi vinner 2-1

 

Kan det bli ekstraomganger evt. straffekonk i dag, eller blir det omkamp ved uavgjort etter ordinær tid?

Link to comment
Share on other sites

Den eneste tingen Henry er forutsigbar på er det at han scorer mye mål, noe annet kan vi ikke forlange av en spiss egentlig, men Henry er en suveren tilrettelegger og effektiv dribler også. Vi kan ikke forlange at han scorer i hver eneste kamp han spiller heller.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

hehe, nei nei, jeg mente det nåe jeg sa sorry :(

 

Men vi vant 3 - 0 da gitt :huh: :D ;D

 

Van Persie begynner virkelig å få mer og mer plass i mitt hjertet<3 :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...