Jump to content

Medlems-blad


Eboue

Recommended Posts

Hei! :lol:

 

Jeg skal melde meg/har meldt meg inn i ASCN....

 

Og etter det jeg har forstått så får vi et medlemsblad her.... :D

og jeg lurer på når de kommer ut...??? :P

 

Og jeg tror jeg har sett at noen har skrevet at når jeg melder meg inn så får jeg alle bladene som er gitt ut i dette året....eller noe sånt...jeg er ikke sikker, men jeg tror det..... :w00t:

 

Det er heller ikke sikkert at dette er den rette siden å legge dette ut på...

men,men :D

 

Så når kommer jeg til å få det første bladet???

heh..Å..hehe...HVOR MANGE...hahah??? O_O :P :)

Link to comment
Share on other sites

Hei! :D

 

Jeg skal melde meg/har meldt meg inn i ASCN....

 

Og etter det jeg har forstått så får vi et medlemsblad her.... ;D

og jeg lurer på når de kommer ut...??? ;)

 

Og jeg tror jeg har sett at noen har skrevet at når jeg melder meg inn så får jeg alle bladene som er gitt ut i dette året....eller noe sånt...jeg er ikke sikker, men jeg tror det..... :o

 

Det er heller ikke sikkert at dette er den rette siden å legge dette ut på...

men,men ;D

 

Så når kommer jeg til å få det første bladet???

heh..Å..hehe...HVOR MANGE...hahah??? :D  :P  :lol:

5684[/snapback]

 

Alle nye medlemmer får det siste bladet når de melder seg inn. Medlemsbladet er normalt på 112 sider og holder meget høy kvalitet. Det er det sikkert mange medlemmer som vil skrive under på.

 

Velkomstpakken med det første bladet kommer vanligvis ca to uker etter at betalingen er gjort. Grunnen til at det tar så lang tid er at vi samler opp til vi har minst 20 nye medlemmer så vi kan sende velkomstpakkene ut som B-post for å spare penger. Siden jobben med supporteklubben blir gjort på fritiden må man også få tid til å registrere alle betalinger og pakke velkomstpakkene. Posten skal så ha tre virkedager, minus lørdag, på å levere ut sendingene.

 

Som det står i en annen tråd så ble TGP 5 postet i dag 11. april. Medlemmene kan forvente å få bladet i slutten av uka.

 

Petter Randmæl

Nestleder/medlemskontakt

Link to comment
Share on other sites

At det holder høyt nivå, kan ihvertfall jeg skrive under på!!! Beste supporterbladet i Norge! :lol:

Link to comment
Share on other sites

At det holder høyt nivå, kan ihvertfall jeg skrive under på!!! Beste supporterbladet i Norge!  :lol:

5718[/snapback]

 

Og jeg tuller ikke!:

http://www.supporterunionen.no/index.php?o...&id=112&Itemid=

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...