Jump to content

Guitar Hero


Arsenal the best

Recommended Posts

litt vanskelig å si hvem som er best, MEN kan starte med å anbefale 3'eren ;) det er veldig veldig bra :D

da har du en "story", på en bedre måte enn 1 og 2 (om det i det hele tatt er noen story der), med filmklipp fra at du blir signa og lager CD og alt sånt.. og det er mye bedre grafikk, trommisen slår når han skal, og vokalen synger "riktig" om du/dere skjønner ?? :P og mange fete sanger der og ;)

 

Men hvem som er best er vanskelig å si.. syns kanskje 1 og 3 topper lista sammen ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nå fått tak i både Nr 1, 2 og 80 talls versjonen.

 

Jeg syns selv at Nr 1 er best, for å være ærlig så syns jeg 80 talls er dårligst. Komplett kopi av nr. 2 utenom farger og sanger. Men en del bra sanger, hvem syns dere er best ?

 

 

Noen som kan anbefale nr 3 ?

 

Det blir helt feil å si at 80-talls spillet er en kopi på toeren, da det faktisk er en tilleggspakke. Selv har jeg spilt 1, 2, 3. Jeg syntes 3'eren er best, siden det er masse bra sanger, ordentlige vokalister på nesten alle sangene, i motsetning til de to andre og det er ikke så vanskelig å treffe notene. 2'eren er det nest beste fordi de har så dårlig vokal på mange av sangene (The Trooper, Laid To Rest, osv). 1'eren syntes jeg er det dårligste, siden det ikke har like bra sanger som de to andre, ikke ordentlig vokalist, og det er VELDIG vanskelig å treffe notene.

 

Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på, forresten? Jeg har kommet til Slash Guitar Battle etter to dager med Hard karriere, men jeg klarer noen av de letteste sangene på Expert.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...