Chaz Posted February 24, 2008 Author Report Share Posted February 24, 2008 Hei du der oppe, Takk skal du fanden meg ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Jeg sluttet å tro på gud i det vi tapte CL finalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 På tide med omvendt psykologi på Gud Chaz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsen Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Tror Høvdingen i det blå har tatt seg en oval weekend den helga her.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenS Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Tror nok at han der oppe har hatt vinterferie denne uka Chaz! Skal ikke se bort ifra at han kommer sterkere tilbake i løpet av uken som kommer, for så å fullføre sitt verk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 Nydelig innlegg. Fuck alle medgansupportere. Dere kan stikke til hong kong trafford! Så det du mener er at alle som har blitt Arsenal-supportere de siste ti åra skal fuckes? De kan da vel ikke noe for at Arsenal stort sett har hatt bare medgang de siste åra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Nydelig innlegg. Fuck alle medgansupportere. Dere kan stikke til hong kong trafford! Så det du mener er at alle som har blitt Arsenal-supportere de siste ti åra skal fuckes? De kan da vel ikke noe for at Arsenal stort sett har hatt bare medgang de siste åra Noen vil kanskje like denne "fuckinga", men de fleste vil nok være negative til "tvangsfucking". Et drøyt forslag er det i alle fall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Nydelig innlegg. Fuck alle medgansupportere. Dere kan stikke til hong kong trafford! Så det du mener er at alle som har blitt Arsenal-supportere de siste ti åra skal fuckes? De kan da vel ikke noe for at Arsenal stort sett har hatt bare medgang de siste åra Noen vil kanskje like denne "fuckinga", men de fleste vil nok være negative til "tvangsfucking". Et drøyt forslag er det i alle fall.. Haha! Jeg elsker ironi!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 1, 2008 Author Report Share Posted March 1, 2008 Takker. Du har ikke gitt oss helt opp, forstår jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 4, 2008 Author Report Share Posted March 4, 2008 Jadda, jadda, JADDA your holy highness!!!!! Du begynner å forstå det etterhvert, ser jeg!!! Nå er du på lag med de gode, med de snille, med de som fortjener det! Holder du oppe trøkket i noen måneder til nå, så skal jeg snart vurdere å se på deg som æres Gooner!!! Bare du holder St. Peter borte fra skadeknappen på kontrollpanelet som dere har der oppe i himmelen, så skal dette gå riktig så bra, serru! Keep up the good work, you little beauty!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
EspenS Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 Får bare virkelig håpe at han ikke har bestemt seg for en lengre påskeferie, og gitt St.Peter frie tøyler! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.