Jump to content

Dagens bønn


Chaz

Recommended Posts

Nydelig innlegg. Fuck alle medgansupportere. Dere kan stikke til hong kong trafford!

Så det du mener er at alle som har blitt Arsenal-supportere de siste ti åra skal fuckes? De kan da vel ikke noe for at Arsenal stort sett har hatt bare medgang de siste åra :o

 

Noen vil kanskje like denne "fuckinga", men de fleste vil nok være negative til "tvangsfucking". Et drøyt forslag er det i alle fall..

Link to comment
Share on other sites

Nydelig innlegg. Fuck alle medgansupportere. Dere kan stikke til hong kong trafford!

Så det du mener er at alle som har blitt Arsenal-supportere de siste ti åra skal fuckes? De kan da vel ikke noe for at Arsenal stort sett har hatt bare medgang de siste åra :D

 

Noen vil kanskje like denne "fuckinga", men de fleste vil nok være negative til "tvangsfucking". Et drøyt forslag er det i alle fall..

Haha! Jeg elsker ironi!! :o :D

Link to comment
Share on other sites

Jadda, jadda, JADDA your holy highness!!!!! Du begynner å forstå det etterhvert, ser jeg!!! Nå er du på lag med de gode, med de snille, med de som fortjener det! Holder du oppe trøkket i noen måneder til nå, så skal jeg snart vurdere å se på deg som æres Gooner!!! Bare du holder St. Peter borte fra skadeknappen på kontrollpanelet som dere har der oppe i himmelen, så skal dette gå riktig så bra, serru! Keep up the good work, you little beauty!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...