lars Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 Jeg er Red Member i arsenal og skal til London den helga Arsenal spiller mot Aston Villa også lurer jeg på om det er noen sølvmedlemmer fra Oslo som kunne kjøpt to billetter for meg i dag? Ifølge forumet på arsenal.com er det "Very limited supply of tickets" så jeg ser for meg at innen jeg får sjansen til å kjøpe selv til fredag er de utsolgt. Det hadde vært veldig snilt hvis noen gidder Jeg møter deg å gir deg penger i morgen og låner medlemskortene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 Jeg er Red Member i arsenal og skal til London den helga Arsenal spiller mot Aston Villa også lurer jeg på om det er noen sølvmedlemmer fra Oslo som kunne kjøpt to billetter for meg i dag? Ifølge forumet på arsenal.com er det "Very limited supply of tickets" så jeg ser for meg at innen jeg får sjansen til å kjøpe selv til fredag er de utsolgt. Det hadde vært veldig snilt hvis noen gidder Jeg møter deg å gir deg penger i morgen og låner medlemskortene. Denne tror jeg du bare kan drømme etter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars Posted January 30, 2008 Author Report Share Posted January 30, 2008 Jeg er Red Member i arsenal og skal til London den helga Arsenal spiller mot Aston Villa også lurer jeg på om det er noen sølvmedlemmer fra Oslo som kunne kjøpt to billetter for meg i dag? Ifølge forumet på arsenal.com er det "Very limited supply of tickets" så jeg ser for meg at innen jeg får sjansen til å kjøpe selv til fredag er de utsolgt. Det hadde vært veldig snilt hvis noen gidder Jeg møter deg å gir deg penger i morgen og låner medlemskortene. Denne tror jeg du bare kan drømme etter! Det er lov å prøve Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highlander Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Jeg er Red Member i arsenal og skal til London den helga Arsenal spiller mot Aston Villa også lurer jeg på om det er noen sølvmedlemmer fra Oslo som kunne kjøpt to billetter for meg i dag? Ifølge forumet på arsenal.com er det "Very limited supply of tickets" så jeg ser for meg at innen jeg får sjansen til å kjøpe selv til fredag er de utsolgt. Det hadde vært veldig snilt hvis noen gidder Jeg møter deg å gir deg penger i morgen og låner medlemskortene. Denne tror jeg du bare kan drømme etter! Det er lov å prøve Jeg har også red membership og fikk meg en billett i dag via ticket exchange. Så du trenger ikke å gi opp enda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars Posted February 10, 2008 Author Report Share Posted February 10, 2008 Jeg klarte å skaffe de to jeg trengte gjennom ticket exchange dagen etter kampen var utsolgt så jeg er fornøyd:) De to jeg fikk tak i var på Club Level til £87 per stk, sitter rett over bortesupporterene. Fikk forøvrig tak i to billetter til kampen på Old Trafford til lørdag. Har noen fine kamper i vente tror jeg;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Er det noen som har 1 billett til overs til Arsenal - Boro 15. mars? Eller som kanskje vet hvor jeg kan få kjøpt en til en rimelig penge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.