Jump to content

Billetter til Arsenal - Aston Villa


lars

Recommended Posts

Jeg er Red Member i arsenal og skal til London den helga Arsenal spiller mot Aston Villa også lurer jeg på om det er noen sølvmedlemmer fra Oslo som kunne kjøpt to billetter for meg i dag? Ifølge forumet på arsenal.com er det "Very limited supply of tickets" så jeg ser for meg at innen jeg får sjansen til å kjøpe selv til fredag er de utsolgt. Det hadde vært veldig snilt hvis noen gidder ;) Jeg møter deg å gir deg penger i morgen og låner medlemskortene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er Red Member i arsenal og skal til London den helga Arsenal spiller mot Aston Villa også lurer jeg på om det er noen sølvmedlemmer fra Oslo som kunne kjøpt to billetter for meg i dag? Ifølge forumet på arsenal.com er det "Very limited supply of tickets" så jeg ser for meg at innen jeg får sjansen til å kjøpe selv til fredag er de utsolgt. Det hadde vært veldig snilt hvis noen gidder ;) Jeg møter deg å gir deg penger i morgen og låner medlemskortene.

Denne tror jeg du bare kan drømme etter! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er Red Member i arsenal og skal til London den helga Arsenal spiller mot Aston Villa også lurer jeg på om det er noen sølvmedlemmer fra Oslo som kunne kjøpt to billetter for meg i dag? Ifølge forumet på arsenal.com er det "Very limited supply of tickets" så jeg ser for meg at innen jeg får sjansen til å kjøpe selv til fredag er de utsolgt. Det hadde vært veldig snilt hvis noen gidder ;) Jeg møter deg å gir deg penger i morgen og låner medlemskortene.

Denne tror jeg du bare kan drømme etter! ;)

 

 

Det er lov å prøve ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er Red Member i arsenal og skal til London den helga Arsenal spiller mot Aston Villa også lurer jeg på om det er noen sølvmedlemmer fra Oslo som kunne kjøpt to billetter for meg i dag? Ifølge forumet på arsenal.com er det "Very limited supply of tickets" så jeg ser for meg at innen jeg får sjansen til å kjøpe selv til fredag er de utsolgt. Det hadde vært veldig snilt hvis noen gidder :P Jeg møter deg å gir deg penger i morgen og låner medlemskortene.

Denne tror jeg du bare kan drømme etter! :blink:

 

 

Det er lov å prøve ;)

 

Jeg har også red membership og fikk meg en billett i dag via ticket exchange. Så du trenger ikke å gi opp enda.

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarte å skaffe de to jeg trengte gjennom ticket exchange dagen etter kampen var utsolgt så jeg er fornøyd:) De to jeg fikk tak i var på Club Level til £87 per stk, sitter rett over bortesupporterene. Fikk forøvrig tak i to billetter til kampen på Old Trafford til lørdag. Har noen fine kamper i vente tror jeg;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...