Jump to content

Fotball spill: FM 08,PES 08 eller FIFA 08?


aaa

Recommended Posts

Mången diskuterer kas fotball spill som er best mellom FM,PES eller FIFA alle dei mest populere fotball spill.

 

Mine ''Karakterer'':

 

Football Manager 2008: 4

 

FIFA 2008: 4

 

Pro Evolution Soccer 2008: 6

 

 

Eg meiner PES 2008 er det beste fotball spillet. Fordi FIFA er litt ''kjedelig'' fordi motstandarane skåre altid(nesten altid) på frispark, og det er ein god del bøga. Mens FM får trekk på grunn av falske drakta og klubb merke, og at 1.Divisjon i england har ekta merke og drakta, og ikkje Premier League, men der i mot har spania og Italia ekta. Det blir litt domt meiner eg :D

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at ikke alle ligaer har drakter eller klubblogoer er jo selvfølgelig fordi de [FM] ikke har lisenser til å kunne bruke alt. Det koster penger å kjøpe slike lisenser. Dette er det ikke FM som har bestemt at de ikke skal ha drakter til f.eks Premier League. Og de har heller ikke lisens til å bruke navnet Premier League engang, så liagen i England heter Premier Division.

Link to comment
Share on other sites

Til FM er det jo bare å laste ned drakter og logoer osv...

Her er min liste:

 

1. Football Manager 2008

2. FIFA 08

3. Pro Evolution Soccer 2008

 

 

Kor kan du laste ned Drakter logoer osv.. då?

Link to comment
Share on other sites

Football Manager 2008: 6 (Suverent best, trenger vel egentlig ikke skrive mer. Dette spillet er i helt egen klasse)

 

FIFA 2008: 3/2 (Har PS3 versjonen, men har kun spilt det 2 ganger etter att jeg kjøpte det. Spillet var en gigantisk skuffelse og levde ikke opp til mine forventninger i det hele tatt. Grafikken er heller ikke så god som forventet av fifa og mange spillere i toppklubber (eller mindre klubber) ligner ikke i det hele tatt. Dommeren er borte under kampen (ikke med på banen), og kommer kun fram i nærbilder ved dømte situasjoner. Den største skuffelsen var dog at man kun kan spille enkeltkamper på "Be a pro".)

 

Pro Evolution Soccer 2008: 4 (Det beste PS spillet, har PS3 versjonen. Spillet er veldig bra å spille sammen med venner og andre, men å spille alene blir nok alt for kjedelig etter 1 ukes tid. Manglende lisenser trekker ned og når arsenal heter North London, har en hvit stripe midt på hjemmedrakta og spiller i gule bortedrakter og i tillegg har spillere som ikke ligner i det hele tatt (Tenk deg å lage bendtner med den sveisen), ja da blir det rett og slett for tynt. Noen endringer på editor hjelper dog en del. Men spillet er helt klart best sammen med andre. Muligheter for filming, selv om det er litt vanskelig å lure dommeren trekker også litt opp)

Link to comment
Share on other sites

1. FIFA 08

2. Football Manager 2008

3. Pro Evolution Soccer 2008

 

 

 

Fifa 08 er digg på playstation 3! så det kommer på 1.plassen hos meg.. Football Manager 2008 Er også gøy, men ikke helt min stil ( har ikke tolmodighet, blir litt rastløs ) hehe :P har desverre ikke prøvd Pro Evolution Soccer 2008 så kan ikke utale meg om det B)

Link to comment
Share on other sites

Mången diskuterer kas fotball spill som er best mellom FM,PES eller FIFA alle dei mest populere fotball spill.

 

Mine ''Karakterer'':

 

Football Manager 2008: 4

 

FIFA 2008: 4

 

Pro Evolution Soccer 2008: 6

 

 

Eg meiner PES 2008 er det beste fotball spillet. Fordi FIFA er litt ''kjedelig'' fordi motstandarane skåre altid(nesten altid) på frispark, og det er ein god del bøga. Mens FM får trekk på grunn av falske drakta og klubb merke, og at 1.Divisjon i england har ekta merke og drakta, og ikkje Premier League, men der i mot har spania og Italia ekta. Det blir litt domt meiner eg :huh:

 

HEHE

 

Visst du laster ned Grafikk pakka får du jo PL merke, draktene og Klubbmerkene...

 

Kan gi deg link visst du vil, men den tar 1 - 2 gb plass da...

Link to comment
Share on other sites

Mången diskuterer kas fotball spill som er best mellom FM,PES eller FIFA alle dei mest populere fotball spill.

 

Mine ''Karakterer'':

 

Football Manager 2008: 4

 

FIFA 2008: 4

 

Pro Evolution Soccer 2008: 6

 

 

Eg meiner PES 2008 er det beste fotball spillet. Fordi FIFA er litt ''kjedelig'' fordi motstandarane skåre altid(nesten altid) på frispark, og det er ein god del bøga. Mens FM får trekk på grunn av falske drakta og klubb merke, og at 1.Divisjon i england har ekta merke og drakta, og ikkje Premier League, men der i mot har spania og Italia ekta. Det blir litt domt meiner eg ;)

 

 

 

Å sammenlikne FM08 med pes og fifa, er som å sammelikne fotball og amerikansk fotball....

FM er et manager spill, punktum. fifa og pes er å spille på selve banen, jada vet at fifa har manager del også, men er ikke mulig å sammenlikne!

Link to comment
Share on other sites

Mången diskuterer kas fotball spill som er best mellom FM,PES eller FIFA alle dei mest populere fotball spill.

 

Mine ''Karakterer'':

 

Football Manager 2008: 4

 

FIFA 2008: 4

 

Pro Evolution Soccer 2008: 6

 

 

Eg meiner PES 2008 er det beste fotball spillet. Fordi FIFA er litt ''kjedelig'' fordi motstandarane skåre altid(nesten altid) på frispark, og det er ein god del bøga. Mens FM får trekk på grunn av falske drakta og klubb merke, og at 1.Divisjon i england har ekta merke og drakta, og ikkje Premier League, men der i mot har spania og Italia ekta. Det blir litt domt meiner eg :)

 

HEHE

 

Visst du laster ned Grafikk pakka får du jo PL merke, draktene og Klubbmerkene...

 

Kan gi deg link visst du vil, men den tar 1 - 2 gb plass da...

 

Ok,Kva er linken då?

Link to comment
Share on other sites

Mången diskuterer kas fotball spill som er best mellom FM,PES eller FIFA alle dei mest populere fotball spill.

 

Mine ''Karakterer'':

 

Football Manager 2008: 4

 

FIFA 2008: 4

 

Pro Evolution Soccer 2008: 6

 

 

Eg meiner PES 2008 er det beste fotball spillet. Fordi FIFA er litt ''kjedelig'' fordi motstandarane skåre altid(nesten altid) på frispark, og det er ein god del bøga. Mens FM får trekk på grunn av falske drakta og klubb merke, og at 1.Divisjon i england har ekta merke og drakta, og ikkje Premier League, men der i mot har spania og Italia ekta. Det blir litt domt meiner eg :)

 

HEHE

 

Visst du laster ned Grafikk pakka får du jo PL merke, draktene og Klubbmerkene...

 

Kan gi deg link visst du vil, men den tar 1 - 2 gb plass da...

 

Ok,Kva er linken då?

 

 

 

HER:

 

http://www.fmnorge.com/?side=last_ned_innh...ting=321&kat=15

 

Men jeg tror du må vere medlem på FMnorge for å laste den ned

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...