arsenal25 Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Jeg lurte på om noen kunne lage en liste over hvor mye Arsenal-spillerne tjener? På forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Slikt er vel vanskelig å få fatt på for oss dødelige? Har aldri hørt om noen komplette lister over hvor mye spillere på sine respektive lag tjener, bortsett fra når det er snakk om hvem i hver liga som tjener mest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 kan tenkes at snittet for a-lags spillerene ligger på rundt 30-50 tusen pund i uka.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Det finners jo muligheten for oss i norge og se hva samtlige andre som skatter til Norge tjener. Så så mye omtalte skattelistene Vett ikke om det er sånn i andre Europeiske land. Vett heller ikke hvor mye man kan stole på lønningene som blir gitt ut på FM hvert sesong. Trur hvertfall disse gir en grei pekepinn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Jeg lurte på om noen kunne lage en liste over hvor mye Arsenal-spillerne tjener? På forhånd takk Det er i prinsippet ikke tilgjengelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Jeg lurte på om noen kunne lage en liste over hvor mye Arsenal-spillerne tjener? På forhånd takk Det er i prinsippet ikke tilgjengelig. Hadde man bare hatt en J.A Riise på laget - NOT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.