AFC_ENGA Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Skal se arsenal mot chelsea i morgen på pub pga av håndball. Pleier og ta kampa hjemme, men så er det den håndballen vettu. Lurte på om det er noen puber i oslo området som det er bra stemning og synging. Har kun vært på highbury gjennom tiden og der er det ikke mye til synging Beklager vis jeg posta feil. Er ikke sikker på hvor man skal poste sånne poster, siden dette har jo med kamper og gjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
avenell Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Da skal du gå på Bohemen! valget er enkelt. Highbury lever ikke opp til navnet. Snobbete vestkantpub. Kom på Bohemen. Mange goonere der og oftest god stemning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted December 16, 2007 Author Report Share Posted December 16, 2007 Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian14 Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Idag blir det vel mye tv-titting. først skal jeg se manu - liverpool 14.30 - 16.00 så håndball 16.00 - 17.00 så arsenal - chelsea 17.00 - 18.30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HasuForb Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Tenker nok Arsenal-kampen varer litt lengre enn 18:30! Men uansett, flott fotballdag, bare så ergerlig at jeg har eksamen imorgen. Men Arsenal - chelski skal jeg ihvertfall få med meg i sin helhet. Liverpool - united får stå på i bakgrunnen. Come on you Gunners! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 La oss håpe på en kjedelig 0-0 kamp med mange skader i Liverpool - United og at Arsenal moser Chelsea.. ellers blir det pub i dag på Stord, og alle Arsenal fans er velkomne på "den blå time".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted December 16, 2007 Author Report Share Posted December 16, 2007 Bohemen var topp. Noe helt annet en highbury Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.